Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL:n pudotuspelien 3. Kierroksella Montreal voitti Carolinan 6-2. Ottelu oli itälohkon 1/7 loppuottelu, ja Montreal johtaa sarjaa voitoin 1-0. Sebastian Aho sai syöttöpisteen Carolinan maalissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL:n pudotuspelien 3. Kierroksella Montreal voitti Carolinan 6-2. Ottelu oli itälohkon 1/7 loppuottelu, ja Montreal johtaa sarjaa voitoin 1-0. Sebastian Aho sai syöttöpisteen Carolinan maalissa.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 11:01, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Montreal voitti Carolan pudotuspeleissä • Montreal voitti Carolinan • Knicks voitti Cavaliersin ja johtaa sarjaa.
Montreal voitti Carolinan jääkiekossa
Montreal voitti Carolinan NHL:n pudotuspeleissä 6-2. Tämä oli 3. Kierroksen ottelu. Montreal johtaa sarjaa voitoin 1-0. Sebastian Aho sai syöttöpisteen Carolinan maalissa.
NHL:n pudotuspelien 3. Kierroksella Montreal voitti Carolinan 6-2. Ottelu oli itälohkon 1/7 loppuottelu, ja Montreal johtaa sarjaa voitoin 1-0. Sebastian Aho sai syöttöpisteen Carolinan maalissa.
Montreal Canadiens voitti Carolina Hurricanesin yllättäen 6–2 NHL:n ottelussa. Hurricanesin päävalmentaja Rod Brind’Amour kritisoi joukkueensa valmistautumista ja erityisesti Jaccob Slavinia, joka pelasi heikosti. Ottelun jälkeen Brind’Amour totesi, ettei…
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalien toisessa ottelussa lukemin 109–93. Voitto nosti Knicksin sarjassa 2–0-johtoon, ja joukkue on vain kahden voiton päässä finaalipaikasta ensimmäistä…
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa lukemin 109–93. Voitto nosti Knicksin sarjassa 2–0-johtoon, ja joukkue on vain kahden voiton päässä finaalipaikasta ensimmäistä kertaa vuodesta…
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaaleissa lukemin 109–93. Voitto vei Knicksin sarjassa 2–0-johtoon ja joukkue on vain kahden voiton päässä finaalipaikasta ensimmäistä kertaa vuodesta…
Montreal Canadiens aloitti NHL:n itäisen konferenssin finaalit voittamalla Carolina Hurricanesin 6–2. Avauserässä Montreal teki neljä maalia, mikä ratkaisi ottelun. Carolina yritti kiriä, mutta Montreal hallitsi peliä loppuun saakka.
Montreal Canadiens aloitti NHL:n itäisen konferenssin finaalit voittamalla Carolina Hurricanesin 6–2. Avauserässä Montreal teki neljä maalia, mikä ratkaisi ottelun. Carolina yritti kiriä, mutta Montreal varmisti voiton kolmannessa erässä.
Montreal Canadiens aloitti NHL:n itäisen konferenssin finaalit voittamalla Carolina Hurricanesin 6–2. Avauserässä Montreal teki neljä maalia, mikä ratkaisi ottelun. Carolina onnistui vain kahdesti, mutta Montreal hallitsi peliä loppuun…
Montreal Canadiens on ottanut vahvan alun itäisen konferenssin finaalien ensimmäisessä ottelussa Carolina Hurricanesia vastaan. Canadiens teki ensimmäisessä erässä peräti neljä maalia, mikä on harvinaista joukkueelle pudotuspeleissä. Carolina sai…
Carolina Hurricanes ja Sebastian Aho aloittavat NHL:n itäisen konferenssin finaalisarjan Montreal Canadiensia vastaan. Hurricanes on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #NHL
Carolina Hurricanes hävisi Montreal Canadiensille NHL:n konferenssifinaalien avausottelussa. Montreal johti ottelua 4–1, ja Carolinan päävalmentaja Rod Brind’Amour oli pettynyt joukkueensa esitykseen. Hurricanesin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #MontrealCanadiens
Petteri Nummelin arvioi Suomen mahdollisuuksia jääkiekon MM-kisoissa vakuuttavaksi. Hän kysyi, onko muita joukkueita, jotka voisivat voittaa, kun Suomi voitti Latvian 7-1. Nummelin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
NHL:n pudotuspelien länsilohkon 1/7 loppuottelussa Vegas voitti Coloradon 4-2. Ottelu eteni tasaisena, mutta Vegas vei voiton ja johtaa sarjaa 1-0. Pudotuspelit jatkuvat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä Suomen joukkueelle, joka tavoittelee voittoa turnauksessa. Pelin tulos vaikuttaa joukkueen etenemiseen kisassa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Patrik Laineen sopimus Montrealin kanssa päättyy tähän kauteen, ja hän voi valita uuden seuran ensi kesänä. NHL-toimittaja David Pagnotta arvioi, että Laineen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MontrealCanadiens, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.