Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä Suomen joukkueelle, joka tavoittelee voittoa turnauksessa. Pelin tulos vaikuttaa joukkueen etenemiseen kisassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä Suomen joukkueelle, joka tavoittelee voittoa turnauksessa. Pelin tulos vaikuttaa joukkueen etenemiseen kisassa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 06:11, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi kohtaa Britannian jääkiekon MM-kisoissa • Suomi kohtaa Britannian jääkiekon MM-kisoissa • Suomi kohtaa Britannian jääkiekon MM-kisoissa.
Suomi pelaa Britanniaa vastaan
Suomi pelaa tänään jääkiekkoa. Vastassa on Britannia. Tämä ottelu on tärkeä Suomelle. Voitto auttaa Suomea jatkamaan kisoissa.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä Suomen joukkueelle, joka tavoittelee voittoa turnauksessa. Pelin tulos vaikuttaa joukkueen etenemiseen kisassa.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on tärkeä osa turnausta, jossa joukkueet kilpailevat mestaruudesta. Suomi tavoittelee voittoa ja parempaa sijoitusta.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Britanniaa vastaan. Ottelu on osa turnausta, jossa joukkueet kilpailevat mestaruudesta. Suomi tavoittelee voittoa edetäkseen turnauksessa.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisojen viidennessä alkulohko-ottelussaan Britanniaa vastaan. Ottelu alkaa Zürichissä kello 21.20. Konsta Helenius liittyy Suomen kokoonpanoon, joka on nyt valmis.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen viidennessä alkulohko-ottelussaan Britanniaa vastaan Zürichissä. Ottelu alkaa kello 21.20, ja Suomi tavoittelee viidettä voittoaan. Konsta Helenius liittyy Suomen kokoonpanoon, joka on nyt valmis.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisojen viidennessä alkulohko-ottelussaan Britanniaa vastaan Zürichissä. Ottelu alkaa kello 21.20, ja Suomi tavoittelee viidettä voittoaan. Konsta Helenius liittyy Suomen kokoonpanoon, mikä tekee siitä valmiin otteluun.
Suomi pelaa Latviaa vastaan jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa. Leijonat on voittanut neljä viidestä edellisestä kohtaamisesta, mutta Latvia on osoittanut kykynsä haastaa kärkimaat. Voitto…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Tshekki voitti Italia 3–1 jääkiekon MM-kisoissa. Italia johti ottelua toisen erän jälkeen, mutta Tshekki nousi voittoon kolmannessa erässä. Tshekki laukoi ottelussa 58…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Norja oli lähellä yllätystä jääkiekon MM-kisoissa, mutta Kanada voitti jatkoajalla 6–5. Norja johti ottelua useaan otteeseen, mutta Kanada tasoitti pelin viime hetkillä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Yhdysvaltojen jääkiekkomaajoukkue voitti Saksan 4–3 rangaistuslaukausten jälkeen jääkiekon MM-kisoissa. Ottelu oli jännittävä, ja Yhdysvallat nousi takaa-ajosta voittoon. Saksa johti ottelua kahdesti, mutta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
USA on myöntänyt Matthew Tkachukille kisapassin miesten jääkiekon MM-kisoihin. Tkachuk pelaa tänä iltana Saksaa vastaan ja on ainoa ehdokas triplakultaan, johon kuuluu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Eemil Erholtzin MM-kisat päättyivät loukkaantumiseen, ja hänet korvataan Sami Päivärinnalla. Päivärinta matkustaa takaisin Zürichiin, vaikka oli jo ehtinyt palata Suomeen. Hän ei…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.