Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian Kelsey Bennett, joka on tuloksessa –5.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian Kelsey Bennett, joka on tuloksessa –5.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 22:29, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wikström jakaa kakkossijaa Euroopan-kiertueella • Wikström jakaa kakkossijaa Euroopan-kiertueella • Wikström jaetulla kakkossijalla Euroopan-kiertueella.
Wikström on kakkossijalla kilpailussa
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä. Hänen tuloksensa on –3. Kilpailua johtaa Kelsey Bennett Australiasta, joka on tuloksessa –5.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian Kelsey Bennett, joka on tuloksessa –5.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian Kelsey Bennett tuloksella –5.
Ursula Wikström on jaetulla toisella sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän pelasi avauskierroksen 70 lyönnillä, mikä tarkoittaa tulosta –3. Kilpailua johtaa Australian Kelsey Bennett, joka on tuloksessa…
Oliver Lindell teki lauantaina miesten Euroopan-kiertueen kilpailussa Barcelonassa uuden kenttäennätyksen tuloksella 65. Hän jakaa tällä hetkellä kahdeksatta sijaa, ja jos hänen ennätyksensä…
Golf • jaetut avainsanat: #EuroopanKiertue, #Golf
Oliver Lindell pelasi toisen perättäisen alle parin kierroksen Euroopan-kiertueen kilpailussa Shanghaissa. Hän jakaa tällä hetkellä sijaa 32, mutta kärkikymmenikköön on vain neljän…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #EuroopanKiertue
Sami Välimäki sijoittui 60:nneksi PGA:n mestaruusturnauksessa, mikä on hänen paras saavutuksensa golfin arvoturnauksissa. Välimäki pelasi tasaisesti koko turnauksen ajan ja tienasi 29…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Miesten Euroopan-kiertueen kilpailun voitti Etelä-Afrikan Yurav Premlall, joka pelasi 72 reikää yhteislukemalla 260 lyöntiä, 28 alle parin. Toiseksi sijoittui Shaun Norris, myös…
Golf • jaetut avainsanat: #EuroopanKiertue
Suomalaisgolffari Sami Välimäki jakaa 64. Sijaa PGA-mestaruuskilpailussa Pennsylvaniassa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Saksassa voiton vei Alexandra Försterling, joka pelasi 10 alle parin. Chiaja Noja ja Sara Kouskova seurasivat häntä. Suomalaisista Sanna…
Golf • jaetut avainsanat: #EuroopanKiertue, #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.