Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bungie on ilmoittanut, että Destiny 2:n sisällölliset päivitykset päättyvät kesäkuun alussa. Vaikka peli jää pelattavaksi, studio keskittyy tuleviin projekteihinsa. Viimeinen päivitys tuo mukanaan juhlatapahtuman ja useita parannuksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bungie on ilmoittanut, että Destiny 2:n sisällölliset päivitykset päättyvät kesäkuun alussa. Vaikka peli jää pelattavaksi, studio keskittyy tuleviin projekteihinsa. Viimeinen päivitys tuo mukanaan juhlatapahtuman ja useita parannuksia.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 21:00, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Destiny 2 saa viimeisen päivityksensä.
Destiny 2 saa viimeisen päivityksen
Bungie on kertonut, että Destiny 2:n uudet sisällöt loppuvat kesäkuussa. Peliä voi silti pelata jatkossakin. Viimeinen päivitys tuo mukanaan juhlatapahtuman ja parannuksia peliin. Tämä päätös liittyy myös siihen, että pelaajia on ollut vähemmän viime vuosina.
Bungie on ilmoittanut, että Destiny 2:n sisällölliset päivitykset päättyvät kesäkuun alussa. Vaikka peli jää pelattavaksi, studio keskittyy tuleviin projekteihinsa. Viimeinen päivitys tuo mukanaan juhlatapahtuman ja useita parannuksia.
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
F1 25 -peliin on tulossa uusi 2026 Season Pack, joka tuo mukanaan kauden sääntöuudistukset ja parannuksia tekoälyyn. Lisäosa sisältää kaikki kauden kuljettajat,…
Pelit
The Finnish Game Awards järjestetään tänä iltana, ja gaalassa jaetaan palkintoja viidessä kategoriassa. Tänä vuonna on mukana uusi kategoria, Vuoden paras lisäsisältö.…
Pelit
Mopeful Games on julkaissut uuden roguelike-tyylisen strategiapelin PC:lle Steamin kautta. Pelissä pelaajat taistelevat rytmittömän taikuuden uhkaa vastaan, hyödyntäen rytmitajuaan ja strategista ajatteluaan.…
Pelit
Paralives-niminen elämäsimulaatiopeli julkaistaan varhaisjulkaisuna 25. toukokuuta. Pelistä on julkaistu uusia pelikuvaa ja traileri, joka esittelee sen keskeisiä ominaisuuksia, kuten hahmonmuokkausta ja rakennustyökaluja.…
Pelit
Wargaming julkaisee uuden tankkisotapelin World of Tanks: HEAT 26. toukokuuta. Peli tarjoaa nopeampia ja dynaamisempia taisteluita toisen maailmansodan jälkeisessä vaihtoehtotodellisuudessa. Se on…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.