Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Englannin jalkapallotähti Harry Maguire on jätetty pois kesän MM-joukkueesta. Maguire on pettynyt päätökseen ja kertoo olevansa sokissa. Englannin päävalmentaja Thomas Tuchelin päätös on herättänyt ihmetystä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Englannin jalkapallotähti Harry Maguire on jätetty pois kesän MM-joukkueesta. Maguire on pettynyt päätökseen ja kertoo olevansa sokissa. Englannin päävalmentaja Thomas Tuchelin päätös on herättänyt ihmetystä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 21:34, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Harry Maguire ei pelaa MM-kisoissa • Harry Maguire ei pelaa MM-kisoissa.
Maguire ei pelaa MM-kisoissa
Harry Maguire on jäänyt pois Englannin MM-joukkueesta. Hän on pettynyt päätökseen ja sanoo olevansa sokissa. Maguire on pelannut aikaisemmissa MM-kisoissa ja EM-kisoissa. Hänen poissulkemisensa on herättänyt kysymyksiä valmentajalta.
Englannin jalkapallotähti Harry Maguire on jätetty pois kesän MM-joukkueesta. Maguire on pettynyt päätökseen ja kertoo olevansa sokissa. Englannin päävalmentaja Thomas Tuchelin päätös on herättänyt ihmetystä.
Englannin jalkapallotähti Harry Maguire on jäänyt ulos kesän MM-joukkueesta. Maguire ilmaisi pettymyksensä päätökseen ja kertoi olevansa shokissa. Hänen poissaolonsa on herättänyt ihmetystä myös päävalmentaja Thomas Tuchelin keskuudessa.
Maalivahtilegenda Manuel Neuer on nimetty Saksan jalkapallon miesten MM-joukkueeseen. Neuer, joka aikoi lopettaa maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, on nyt Saksan ykkösmaalivahti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Dario Naamo on valittu Irakin jalkapallomaajoukkueen valmistavalle leirille ennen miesten MM-kisoja. Naamo, joka on aiemmin edustanut Suomea, päätti edustaa Irakia, joka on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Brasilian päävalmentaja Carlo Ancelotti on julkistanut maan lopullisen joukkueen MM-kisoihin. Neymar, joka on kärsinyt loukkaantumisista, on mukana ryhmässä ja hänen kuntonsa on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue päättää MM-karsintalohkonsa kesäkuun alussa. Päävalmentaja Marko Saloranta on nimennyt joukkueeseen 24 pelaajaa, eikä kokoonpanossa ole tapahtunut muutoksia huhtikuun voittojen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Turkulainen Inter, joka johtaa miesten jalkapalloliigaa, voitti Tampereen Ilveksen 3–1. Julius Tauriainen teki kaksi maalia ja Jasse Tuominen yhden, kun taas Ilveksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Neymar on valittu Brasilian jalkapallomaajoukkueeseen MM-turnaukseen, mikä on herättänyt paljon keskustelua. Hän palaa joukkueeseen lähes kolmen vuoden tauon jälkeen, mutta hänen viime…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.