Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sofia Virta haastaa Petteri Orpon Vihreiden puheenjohtajaksi, kun taas Yhdysvallat harkitsee uusia iskuja Iraniin. Etelä-Kaliforniassa kemikaaliräjähdys uhkaa suurta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja oli väsynyt, mutta aikoi selvitä illan ottelusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja oli väsynyt, mutta aikoi selvitä illan ottelusta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 18:56, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Konsta Helenius saapui MM-kisoihin Zürichissä • Helenius uskoo auton lainan jatkuvan • Helenius uskoo auton lainan jatkuvan.
Konsta Helenius tuli MM-kisoihin
Konsta Helenius on nyt Leijonien joukkueessa. Hän saapui Zürichiin torstaiaamuna. Vastaanottokomiteaa ei ollut, kun hän tuli lentokentältä. Helenius sanoi, että hän on väsynyt, koska ei ole nukkunut. Hän aikoo kuitenkin pelata illan ottelussa.
Konsta Helenius liittyi Leijonien MM-joukkueeseen Zürichissä. Hän saapui kisakaupunkiin torstaiaamuna ilman erillistä vastaanottokomiteaa. Helenius kertoi medialle, että hän ei ollut nukkunut ja oli väsynyt, mutta aikoi selvitä illan…
Konsta Helenius on varma, että hän saa jatkossakin lainata Ukko-Pekka Luukkosen autoa, vaikka siihen tuli naarmu. Helenius on pelannut menestyksekkään kauden jääkiekossa ja uskoo pystyvänsä auttamaan joukkuettaan voittamaan.…
Konsta Helenius on varma, että hän saa jatkossakin lainata Ukko-Pekka Luukkosen autoa, vaikka siihen tuli naarmu. Helenius on pelannut menestyksekkään kauden AHL:ssä ja päässyt myös NHL:ään. Hän on…
Konsta Helenius on varma, että hän saa jatkossakin lainata Ukko-Pekka Luukkosen autoa, vaikka siihen tuli naarmu. Helenius on pelannut menestyksekkään kauden AHL:ssä ja päässyt myös NHL:ään. Hän on…
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Zürich, #Leijonat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat valmistautuu torstain otteluun Latviaa vastaan. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti, että NHL-vahvistus Mikael Granlund pelaa ottelussa Aleksander Barkovin vierellä. Granlund…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi pelaa Latviaa vastaan jääkiekon MM-kisojen alkulohkossa. Leijonat on voittanut neljä viidestä edellisestä kohtaamisesta, mutta Latvia on osoittanut kykynsä haastaa kärkimaat. Voitto…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Urho Vaakanainen ei osallistunut Leijonien harjoituksiin loukkaantumisen vuoksi. Hän jätti USA-ottelun kesken, ja joukkue valmistautuu seuraavaan otteluun Latviaa vastaan. Leijonat on aloittanut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue johtaa Latviaa 3–1 MM-ottelussa Zürichissä avauserän jälkeen. Latvia sai ensimmäisen maalin kymmenen sekunnin pelin jälkeen, mutta Suomi vastasi kolmella maalilla.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Zürich
Buffalo Sabresin hyökkääjä Konsta Helenius on saapunut Zürichiin valmiina MM-turnaukseen. Hän toivoo saavansa pelipaikan Aleksander Barkovin ketjusta ja on innoissaan joukkuekavereidensa tapaamisesta.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KonstaHelenius, #Leijonat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.