Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on ottanut tiukat varotoimet käyttöön perjantain VPS–HJK-ottelussa. Tämä johtuu aiemmista ongelmista, kuten viime vuoden soihtukaaoksesta, joka johti ottelun keskeyttämiseen. Vartiointi on erityisen tiukkaa, jotta vastaavat tilanteet voitaisiin estää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on ottanut tiukat varotoimet käyttöön perjantain VPS–HJK-ottelussa. Tämä johtuu aiemmista ongelmista, kuten viime vuoden soihtukaaoksesta, joka johti ottelun keskeyttämiseen. Vartiointi on erityisen tiukkaa, jotta vastaavat tilanteet voitaisiin estää.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 18:30, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi varautuu HJK-otteluun.
Poliisi varautuu HJK-otteluun
Poliisi on varautunut hyvin perjantain HJK-otteluun. Ottelu on korkean riskin tapahtuma, koska aiemmin on ollut ongelmia. Viime vuonna HJK:n kannattajat sytyttivät soihtuja, ja peli jouduttiin keskeyttämään. Tänä vuonna vartiointi on erityisen tiukkaa.
Poliisi on ottanut tiukat varotoimet käyttöön perjantain VPS–HJK-ottelussa. Tämä johtuu aiemmista ongelmista, kuten viime vuoden soihtukaaoksesta, joka johti ottelun keskeyttämiseen. Vartiointi on erityisen tiukkaa, jotta vastaavat tilanteet voitaisiin…
Aston Villa voitti jalkapallon Eurooppa-liigan mestaruuden ja sai ensimmäisen pokaalinsa kolmeen vuosikymmeneen. Loppuottelu Freiburgia vastaan päättyi 3–0, ja voiton varmistivat Youri Tielemans,…
Jalkapallo
Arsenal on voittanut Englannin Valioliigan mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Mestaruus varmistui, kun Manchester City pelasi tasapelin Bournemouthia vastaan, mikä jätti…
Jalkapallo
Arsenal on voittanut Englannin Valioliigan mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Mestaruus varmistui, kun Manchester City pelasi 1–1-tasapelin Bournemouthia vastaan, mikä jätti…
Jalkapallo
Cristiano Ronaldo, 41, on valittu Portugalin MM-joukkueeseen, joka julkistettiin tiistaina. Tämä on Ronaldolle kuudes MM-turnaus, ja hänestä tulee eniten lopputurnauksia pelannut pelaaja…
Jalkapallo
Arsenal voitti Burnleyn 1–0 ja on lähellä Valioliiga-mestaruutta. Mestaruus voi ratketa tiistaina, jos Manchester City ei voita Bournemouthia. Arsenal johtaa sarjaa viidellä…
Jalkapallo
Miesten Ykkösliigassa Haka ja HJK Klubi 04 pelasivat tasapelin 1–1. Jippo johtaa sarjaa, kun taas HJK Klubi 04 on viimeisenä ilman voittoja.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.