Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Formula ykkösten entinen kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Salon vaimo vahvisti tapahtuman, joka sattui tiistai-iltana. Saloa hoidettiin sairaalassa, ja hän kertoi, että puukotuksen yhteydessä oli muitakin uhreja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Formula ykkösten entinen kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Salon vaimo vahvisti tapahtuman, joka sattui tiistai-iltana. Saloa hoidettiin sairaalassa, ja hän kertoi, että puukotuksen yhteydessä oli muitakin uhreja.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 20:19, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mika Saloa puukotettiin Thaimaassa • Mika Saloa puukotettiin Thaimaassa • Mika Saloa puukotettiin Thaimaassa.
Mika Saloa puukotettiin Thaimaassa
Mika Salo, entinen Formula ykkösten kuljettaja, puukotettiin Thaimaassa. Tapahtuma sattui tiistai-iltana kadulla. Salon vaimo vahvisti asian. Saloa hoidettiin sairaalassa, ja hän kertoi, että muitakin uhreja oli. Heillä oli samanlaisia vammoja.
Formula ykkösten entinen kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Salon vaimo vahvisti tapahtuman, joka sattui tiistai-iltana. Saloa hoidettiin sairaalassa, ja hän kertoi, että puukotuksen yhteydessä oli…
Formula ykkösten entinen kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hänen vaimonsa vahvisti tapahtuman, jossa Saloa puukotettiin kadulla mopo-ohituksen yhteydessä. Salo sai hoitoa paikallisessa sairaalassa, jossa hänelle…
Entinen Formula 1 -kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hänen vaimonsa vahvisti tapahtuman, joka sattui tiistai-iltana. Salo sai hoitoa paikallisessa sairaalassa, jossa hänelle todettiin veitsivamma.
Entinen Formula 1 -kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hänen vaimonsa vahvisti, että Salo sai vammoja kadulla tiistai-iltana. Hänet hoidettiin paikallisessa sairaalassa, jossa todettiin, että puukotus…
Ex-formulakuljettaja Mika Salo joutui puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hänen vaimonsa vahvisti tapahtuman, ja Salo julkaisi kuvia sairaalasta, joissa näkyi syvä viiltohaava jalassa. Vaimo matkustaa nyt Thaimaahan miehensä luokse.
Entinen F1-kuljettaja Mika Salo joutui puukotuksen uhriksi Bangkokissa. Hänen vaimonsa vahvisti, että Salo sai syvän viillon vasempaan sääreen. Salo on saanut hoitoa ja vaikuttaa olevan hyvässä kunnossa.
Entinen F1-kuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Bangkokissa. Hänen vaimonsa vahvisti, että Salo sai syvän viillon vasempaan sääreen. Salo on saanut hoitoa sairaalassa ja vaikuttaa olevan hyvässä…
Entinen formulakuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hän sai 15 sentin viillon jalkaansa, kun ohi ajaneen mopon matkustaja hyökkäsi häntä kohtaan. Salo sai hoitoa paikallisessa sairaalassa,…
Entinen formulakuljettaja Mika Salo on joutunut puukotuksen uhriksi Thaimaassa. Hän sai vamman jalkaansa, kun ohi ajaneen mopon matkustaja viilsi häntä veitsellä. Salo sai hoitoa paikallisessa sairaalassa ja harmittelee…
Rovaniemen hovioikeus on koventanut 51-vuotiaan Marko Juhani Backmanin tuomiota, joka tappoi 23-vuotiaan naisystävänsä. Alun perin käräjäoikeus tuomitsi hänet kuolemantuottamuksesta, mutta hovioikeus katsoi…
Rikos
Oulussa mies epäillään yrittäneen ajaa useiden ihmisten päälle autolla riidan jälkeen. Tilanteessa ei tullut vakavia vammoja, mutta mies puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen…
Rikos
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu…
Rikos
Kokkolassa tapahtuneesta henkirikoksesta tuomittiin kolmekymppinen mies yli kymmenen vuoden vankeuteen. Oikeus totesi, että mies tappoi avopuolisonsa kuristamalla riidan seurauksena. Mies myönsi syytteen…
Rikos
Vesa Keskinen on saanut syytteen törkeästä rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta. Hän myöntää rattijuopumuksen, mutta kiistää huumausaineen käytön. Keskisen mukaan hänen verestään löytynyt…
Rikos
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.