Nimipäivä:
Ritva
10°C Helsinki

Toimitusjohtaja Pasi Flinkman siirtyy uusiin haasteisiin Raisio Oyj:ssä

Aihesivu: Toimitusjohtaja Pasi Flinkman siirtyy uusiin haasteisiin Raisio Oyj:ssä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pasi Flinkman siirtyy toisen yhtiön palvelukseen Raisio Oyj:ssä. Hän jatkaa toimitusjohtajana marraskuuhun asti, kunnes uusi toimitusjohtaja on nimetty. Raision hallitus on aloittanut uuden toimitusjohtajan hakuprosessin.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 21.5.2026 klo 09:53
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Pasi Flinkman siirtyy toisen yhtiön palvelukseen Raisio Oyj:ssä. Hän jatkaa toimitusjohtajana marraskuuhun asti, kunnes uusi toimitusjohtaja on nimetty. Raision hallitus on aloittanut uuden toimitusjohtajan hakuprosessin.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 09:53, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus, Kauppalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toimitusjohtaja Pasi Flinkman siirtyy uusiin haasteisiin Raisio Oyj:ssä • Raision toimitusjohtaja siirtyy toiseen yhtiöön.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 21.5.2026 klo 09:53.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Raisio, #PasiFlinkman, #Toimitusjohtaja.

Selkokielinen yhteenveto

Toimitusjohtaja Pasi Flinkman siirtyy uusiin haasteisiin Raisio Oyj:ssä

Pasi Flinkman on ilmoittanut siirtyvänsä toiseen yhtiöön. Hän jatkaa Raision toimitusjohtajana marraskuuhun asti. Raision hallitus etsii nyt uutta toimitusjohtajaa. Hallituksen puheenjohtaja kiittää Flinkmania hyvästä työstä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.