Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n tappio kasvoi tammi–maaliskuussa 1,1 miljoonaan euroon. Vuosi sitten tappio oli 802 000 euroa. Yhtiön liikevaihto pysyi samalla tasolla kuin edellisvuonna, ollen 1,1 miljoonaa euroa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n tappio kasvoi tammi–maaliskuussa 1,1 miljoonaan euroon. Vuosi sitten tappio oli 802 000 euroa. Yhtiön liikevaihto pysyi samalla tasolla kuin edellisvuonna, ollen 1,1 miljoonaa euroa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 10:10, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ovaro Kiinteistösijoituksen tappio syveni alkuvuonna • SpaceX:n jättitappiot paljastuvat listautumisessa • SpaceX:n jättitappiot paljastuivat listautumisessa.
Ovaro Kiinteistösijoituksen tappio kasvoi
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n tappio kasvoi alkuvuonna. Tappiota kertyi 1,1 miljoonaa euroa. Vuosi sitten tappio oli 802 000 euroa. Yhtiön liikevaihto pysyi samana, 1,1 miljoonassa eurossa.
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n tappio kasvoi tammi–maaliskuussa 1,1 miljoonaan euroon. Vuosi sitten tappio oli 802 000 euroa. Yhtiön liikevaihto pysyi samalla tasolla kuin edellisvuonna, ollen 1,1 miljoonaa euroa.
SpaceX raportoi suurista tappioista vuoden ensimmäisellä neljänneksellä, yhteensä 4,3 miljardia dollaria. Yhtiön liikevaihto oli 4,7 miljardia dollaria. Elon Muskilla on tiukka ote yhtiöstä, omistaen 85 prosenttia äänivallasta.
SpaceX raportoi vuoden ensimmäisellä neljänneksellä 4,3 miljardin dollarin tappiot, vaikka liikevaihto oli 4,7 miljardia dollaria. Tiedot julkaistiin yhtiön osakeantiesitteessä, joka toimitettiin Yhdysvaltojen arvopaperimarkkinoiden valvojille. Elon Musk hallitsee yhtiötä…
SpaceX:n osakeantiesitteestä ilmenee, että yhtiö teki alkuvuonna 4,3 miljardin dollarin tappiot. Liikevaihto oli 4,7 miljardia dollaria. Elon Muskilla on yhä tiukka ote yhtiöstä, omistaen 85 prosenttia äänivallasta.
Ovaro Kiinteistösijoituksen alkuvuosi oli taloudellisesti heikko, ja yhtiö raportoi 1,1 miljoonan euron tappion. Tappio on suurempi kuin odotettiin, ja se johtuu yhtiön strategisesta muutoksesta, jossa keskitytään osta-kehitä-myy -malliin.…
Euroopan laajuisessa toimintahäiriössä on ongelmia pankkien sepa-pikamaksuissa, mukaan lukien MobilePay. Häiriö vaikuttaa ainakin OP:n, Nordean, Säästöpankin ja S-Pankin palveluihin, mutta sen syytä…
Talous
Nvidia julkisti tuloksensa, joka ylitti analyytikoiden odotukset. Yhtiön liikevaihto nousi ennätykselliseen 81,6 miljardiin dollariin, mikä on 85 prosenttia enemmän kuin vuosi sitten.…
Talous
VTT irtisanoo 175 työntekijää ja muuttaa organisaatiotaan. Yhtiö aikoo keskittyä enemmän startup-yritysten syntyyn ja tutkimuksen vaikuttavuuteen. Samalla VTT yhdistää liiketoiminta-alueitaan ja perustaa…
Talous
Avoimien työpaikkojen määrä on vähentynyt alkuvuonna 15 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Tilastokeskuksen mukaan avoimia työpaikkoja oli ensimmäisellä neljänneksellä 48 600. Erityisesti yksityisissä…
Talous
Tiinamari Wikholm on kerännyt noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa hevosen sairastumisen vuoksi. Hänen velkaantumisensa alkoi eläinlääkärikuluista, kun hänen hevosensa Seppo sairastui vakavasti.…
Talous
Raakaöljyn hinta laski keskiviikkona Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ilmoitettua, että sota Lähi-idässä voisi olla loppumassa. Brent-laadun hinta putosi yli viisi prosenttia, ja…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.