Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin NBA:n läntisen konferenssin finaalissa 122–113. Voitto tasoitti sarjan voitot 1–1:een. Shai Gilgeous-Alexander oli ottelun tähti 30 pisteellään ja yhdeksällä syötöllään, ja Thunderin joukkuepeli oli vahvaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin NBA:n läntisen konferenssin finaalissa 122–113. Voitto tasoitti sarjan voitot 1–1:een. Shai Gilgeous-Alexander oli ottelun tähti 30 pisteellään ja yhdeksällä syötöllään, ja Thunderin joukkuepeli oli vahvaa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 07:11, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oklahoma tasoitti finaalisarjan Spursia vastaan • Oklahoma voitti Spursin • Oklahoma tasoitti finaalisarjan Spursia vastaan.
Oklahoma voitti Spursin
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin koripallo-ottelussa. Ottelun lopputulos oli 122–113. Thunderin Shai Gilgeous-Alexander teki 30 pistettä. Joukkueen pelaajat pelasivat hyvin yhdessä ja saivat paljon pisteitä penkiltä.
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin NBA:n läntisen konferenssin finaalissa 122–113. Voitto tasoitti sarjan voitot 1–1:een. Shai Gilgeous-Alexander oli ottelun tähti 30 pisteellään ja yhdeksällä syötöllään, ja…
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin NBA:n läntisen konferenssin finaalissa 122–113 ja tasoitti sarjan voitot 1–1. Shai Gilgeous-Alexander oli ottelun tähti 30 pisteellään ja yhdeksällä syötöllään. Thunderin…
Oklahoma City Thunder voitti San Antonio Spursin NBA:n läntisen konferenssin finaalissa 122–113. Voitto tasoitti sarjan voitot 1–1:een. Shai Gilgeous-Alexander oli ottelun tähti 30 pisteellään ja yhdeksällä syötöllään.
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, ja Spurs nappasi voiton 122–115. San…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #OklahomaCityThunder
Victor Wembanyama esitti huikean suorituksen, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115 NBA:n länsilohkon avausfinaalissa. Wembanyama teki 41 pistettä ja…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #OklahomaCityThunder
Oklahoma City Thunder voitti Los Angeles Lakersin ratkaisevassa ottelussa ja eteni lännen konferenssifinaaleihin. Thunder on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, mikä…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NBA
Detroit Pistons ja Oklahoma City Thunder voittivat ensimmäiset ottelunsa NBA:n konferenssien semifinaaleissa. Pistons kukisti Cleveland Cavaliersin 111–101, kun taas Thunder voitti Los…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.