Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tiinamari Wikholm on kerännyt noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa hevosen sairastumisen vuoksi. Hänen velkaantumisensa alkoi eläinlääkärikuluista, kun hänen hevosensa Seppo sairastui vakavasti. Tiinamari on kehittänyt suunnitelman velastaan pääsemiseksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tiinamari Wikholm on kerännyt noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa hevosen sairastumisen vuoksi. Hänen velkaantumisensa alkoi eläinlääkärikuluista, kun hänen hevosensa Seppo sairastui vakavasti. Tiinamari on kehittänyt suunnitelman velastaan pääsemiseksi.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 05:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tiinamari aikoo selvitä 26 000 euron velasta • Tiinamari aikoo selvitä 26 000 euron veloista • Tiinamari aikoo maksaa 26 000 euron velan.
Tiinamari haluaa päästä velastaan
Tiinamari Wikholmilla on 26 000 euroa kulutusluottovelkaa. Velka on kasvanut hevosen sairastumisen takia. Hänen hevosenaan on Seppo, joka sairastui vakavasti kaksi vuotta sitten. Tiinamari on suunnitellut, miten hän voi maksaa velkansa pois.
Tiinamari Wikholm on kerännyt noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa hevosen sairastumisen vuoksi. Hänen velkaantumisensa alkoi eläinlääkärikuluista, kun hänen hevosensa Seppo sairastui vakavasti. Tiinamari on kehittänyt suunnitelman velastaan pääsemiseksi.
Tiinamari Wikholm on kerännyt noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa eläinlääkärilaskujen vuoksi. Suomen talous- ja työllisyystilanne on lisännyt velkaneuvonnan tarvetta monilla. Tiinamari on kehittänyt selkeät keinot velastaan irtipääsemiseksi.
Tiinamari Wikholmilla on noin 26 000 euroa kulutusluottovelkaa, joka on kasvanut eläinlääkärikuluista. Velkaneuvonnan tarve on kasvanut Suomessa taloustilanteen vuoksi. Tiinamari on kehittänyt suunnitelman velastaan irtipääsemiseksi.
Euroopan laajuisessa toimintahäiriössä on ongelmia pankkien sepa-pikamaksuissa, mukaan lukien MobilePay. Häiriö vaikuttaa ainakin OP:n, Nordean, Säästöpankin ja S-Pankin palveluihin, mutta sen syytä…
Talous
VTT irtisanoo 175 työntekijää ja muuttaa organisaatiotaan. Yhtiö aikoo keskittyä enemmän startup-yritysten syntyyn ja tutkimuksen vaikuttavuuteen. Samalla VTT yhdistää liiketoiminta-alueitaan ja perustaa…
Talous
Raakaöljyn hinta laski keskiviikkona Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ilmoitettua, että sota Lähi-idässä voisi olla loppumassa. Brent-laadun hinta putosi yli viisi prosenttia, ja…
Talous
Tulli on paljastanut suomalaisyhtiön epäillyn rikkoneen Venäjälle kohdistuvia pakotteita. Yhtiön epäillään vieneen Venäjälle 135 kuorma-autoa ja 29 perävaunua vuosina 2022–2023, vaikka vienti…
Talous
Useat pankit, mukaan lukien Nordea ja OP Pohjola, kokevat laajan maksuliikennehäiriön, joka vaikuttaa pikasiirtoihin. Häiriö johtuu maksupalveluntarjoajasta ja se koskee myös MobilePay-maksuja.…
Talous
Nvidia ilmoitti liikevaihtonsa kasvaneen 81,6 miljardiin dollariin tilivuoden ensimmäisellä neljänneksellä. Tämä tarkoittaa 85 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna. Yhtiön nettotulos yli kolminkertaistui, ollen…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.