Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi kohtaa Latvian jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen ottelunsa tänä keväänä, ja ottelu alkaa kello 17.20. Latvia on voittanut vain yhden ottelun kolmesta aiemmasta pelistään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi kohtaa Latvian jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen ottelunsa tänä keväänä, ja ottelu alkaa kello 17.20. Latvia on voittanut vain yhden ottelun kolmesta aiemmasta pelistään.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 21.5.2026 klo 02:11, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat pelaa Latviaa vastaan MM-kisoissa • Leijonat pelaa Latviaa vastaan MM-kisoissa • Leijonat kohtaa Latvian MM-kisoissa.
Leijonat pelaa Latviaa vastaan
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisoissa Latviaa vastaan. Ottelu alkaa kello 17.20 Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen pelinsä. Latvia on voittanut vain yhden ottelun kolmesta aiemmasta pelistään.
Suomi kohtaa Latvian jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen ottelunsa tänä keväänä, ja ottelu alkaa kello 17.20. Latvia on voittanut vain yhden ottelun kolmesta aiemmasta pelistään.
Suomi kohtaa Latvian jääkiekon MM-kisoissa Zürichissä. Mikael Granlund pelaa ensimmäisen ottelunsa tämän kevään kisoissa. Latvia on voittanut vain Saksan kolmesta ensimmäisestä ottelustaan.
Suomi pelaa tänään jääkiekon MM-kisoissa Latviaa vastaan. Mikael Granlund tekee debyyttinsä tämän kevään kisoissa. Ottelu alkaa Zürichissä kello 17.20.
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Zürich, #Leijonat
Urho Vaakanainen ei osallistunut Leijonien harjoituksiin loukkaantumisen vuoksi. Hän jätti USA-ottelun kesken, ja joukkue valmistautuu seuraavaan otteluun Latviaa vastaan. Leijonat on aloittanut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Zürich
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat valmistautuu torstain otteluun Latviaa vastaan. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti, että NHL-vahvistus Mikael Granlund pelaa ottelussa Aleksander Barkovin vierellä. Granlund…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat
Konsta Helenius on liittynyt Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen Sveitsin MM-kisoissa. Hän matkustaa Zürichiin torstaina ja tuo mukanaan kokemusta AHL:stä ja NHL:stä. Tämä tarkoittaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat
Itävalta voitti Latvian jääkiekon MM-kisoissa 3–1, ja Atte Tolvanen valittiin ottelun parhaaksi pelaajaksi. Tolvanen torjui 25 laukausta ja sai kiitosta itävaltalaisilta medioilta.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Latvia
Jesse Puljujärvi on noussut Leijonien tähdeksi jääkiekon MM-kisoissa. Hän johtaa pistepörssiä ja on saanut joukkuekavereiltaan kiitosta persoonastaan ja joukkuepelaajuudestaan. Puljujärvi on tunnettu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.