Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi Granlundin luokse.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi Granlundin luokse.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 22:14, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mikael Granlund saapui Zürichiin MM-kisoja varten • Mikael Granlund liittyy Leijoniin MM-kisoissa • Mikael Granlund saapui Zürichiin maajoukkueen kanssa.
Mikael Granlund tuli Zürichiin
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkona jääkiekon MM-kisoja varten. Lentokone saapui hieman myöhässä, mutta Granlund oli hyväntuulinen. Hän puki päälleen Leijonien verkkarit ja antoi haastatteluja. Haastattelun aikana tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi hänen luokseen.
Mikael Granlund saapui Zürichiin keskiviikkoiltana jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen saapumistaan odotti suuri joukko suomalaisia toimittajia. Saapumisen yhteydessä tapahtui välikohtaus, kun latvialaiskannattaja ryntäsi Granlundin luokse.
Mikael Granlund saapui Zürichiin jääkiekon MM-kisoihin ja liittyy Leijoniin. Hän pelaa torstaina alkusarjan ottelussa Latviaa vastaan. Granlund on seurannut joukkueen pelejä ja on innoissaan mahdollisuudestaan auttaa joukkuetta.
Mikael Granlund saapui Zürichin lentokentälle Suomen maajoukkueen paidassa. Hän on voittanut maajoukkueen kanssa kaksi maailmanmestaruutta ja korosti joukkueen hyvää ilmapiiriä. Granlund odottaa innolla tulevia haasteita ja kokemuksia maajoukkueessa.
Mikael Granlund saapui Zürichin lentokentälle Suomen joukkueen paidassa ja lippalakissa. Hän on voittanut maajoukkueen kanssa kaksi maailmanmestaruutta ja korosti, että joukkueen hyvä ilmapiiri on tärkeä syy tulla turnaukseen.…
Mikael Granlund on saapunut Zürichiin jääkiekon MM-kisoja varten. Hänen lentonsa myöhästyi, mutta hän saapui hyväntuulisena lentokentälle. Granlund pukeutui Leijonien verkkareihin ja aloitti haastattelut heti saapumisensa jälkeen.
Mikael Granlund saapui Zürichiin, jossa hänet vastaanotti Leijonien joukkuejohtaja Mika Kortelainen. Granlundin haastattelu keskeytyi, kun naisfani ryntäsi hänen luokseen ja häiritsi tilaisuutta. Kortelainen puuttui tilanteeseen ja ohjasi naisen…
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat valmistautuu torstain otteluun Latviaa vastaan. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti, että NHL-vahvistus Mikael Granlund pelaa ottelussa Aleksander Barkovin vierellä. Granlund…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MikaelGranlund
Konsta Helenius on liittynyt Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen Sveitsin MM-kisoissa. Hän matkustaa Zürichiin torstaina ja tuo mukanaan kokemusta AHL:stä ja NHL:stä. Tämä tarkoittaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Urho Vaakanainen ei osallistunut Leijonien harjoituksiin loukkaantumisen vuoksi. Hän jätti USA-ottelun kesken, ja joukkue valmistautuu seuraavaan otteluun Latviaa vastaan. Leijonat on aloittanut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Tshekki voitti Italia 3–1 jääkiekon MM-kisoissa. Italia johti ottelua toisen erän jälkeen, mutta Tshekki nousi voittoon kolmannessa erässä. Tshekki laukoi ottelussa 58…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Jääkiekon MM-kisat ovat houkutelleet runsaasti katsojia, vaikka Elisan ja MTV:n välinen sopimuskiista jatkuu. MTV:n mukaan Suomen ja Yhdysvaltojen välinen ottelu keräsi lähes…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Sveitsi ja Itävalta kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa A-lohkon kärkipaikasta. Sveitsi on voittanut kaikki kolme aiempaa otteluaan ja on vahva mestariehdokas. Itävalta on yllättänyt…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.