Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja, kun Toto75:n finaalissa voitti Popeye Tooma ajalla 12,2. Kakkoseksi tuli Drogon ja kolmonen oli Donna Barosso. Kilpailuissa oli myös muita lähtöjä, joissa nähtiin useita hyviä suorituksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja, kun Toto75:n finaalissa voitti Popeye Tooma ajalla 12,2. Kakkoseksi tuli Drogon ja kolmonen oli Donna Barosso. Kilpailuissa oli myös muita lähtöjä, joissa nähtiin useita hyviä suorituksia.
Aiheesta on julkaistu 14 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 22:12, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin ravituloset julkaistu • Helsingin ravitulosia julkaistu • Ravituloksia Helsingistä.
Helsingin ravituloset julkaistiin
Helsingin ravikilpailuissa oli useita lähtöjä. Toto75:n finaalissa voitti Popeye Tooma, joka juoksi ajan 12,2. Toiseksi tuli Drogon ja kolmanneksi Donna Barosso. Myös muissa lähdöissä nähtiin hyviä suorituksia.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja, kun Toto75:n finaalissa voitti Popeye Tooma ajalla 12,2. Kakkoseksi tuli Drogon ja kolmonen oli Donna Barosso. Kilpailuissa oli myös muita lähtöjä, joissa nähtiin…
Helsingissä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita eri lähtöjä. Voittajiksi selviytyivät muun muassa Fabrizia Wee ja Double Strike. Kilpailuissa oli mukana myös nuoria hevosia ja aloittelijoita.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto75-kilpailuissa voitot menivät eri hevosille, ja tulokset vaihtelivat eri lähtöjen mukaan. Erityisesti nuorten hevosten kilpailut herättivät huomiota.
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Koskenkorvan Urheilijat hävisi Kouvolan Pallonlyöjille, ja Sotkamon Jymy voitti Kiteen Pallo. Vimpelin Veto ja Kempeleen Kiri taistelivat tiukasti, mutta…
Miesten liigassa Ilves kohtasi Interin, ja ottelu päättyi 1–3. Ilveksen ainoan maalin teki Goudousse Bamba, kun taas Interin maalit iskivät Julius Tauriainen ja Jasse Tuominen. Yleisöä ottelussa oli…
Tilastopaja-cupin ensimmäisessä kilpailussa saavutettiin useita hyviä tuloksia. Miehissä Tuomas Lehtonen voitti 100 metrin juoksun ajalla 10,78. Naisissa Reetta Ryynänen oli nopein 100 metrillä ja Veera Mattila voitti 400…
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Kouvolan Pallonlyöjät voitti Koskenkorvan Urheilijat 2–0. Sotkamon Jymy puolestaan voitti Kiteen Pallo 2–0. Muissa otteluissa Joensuun Maila voitti Pattijoen Urheilijat 1–0.
Sveitsi esitti vakuuttavaa peliä jääkiekon MM-kisoissa, kun se voitti Itävallan murskaavasti 9–0. Ottelu oli ohi nopeasti, sillä Sveitsi teki kolme maalia ensimmäisten 11 minuutin aikana. Voitto nosti Sveitsin…
Sveitsi esitti vakuuttavaa peliä jääkiekon MM-kisoissa, kun se voitti Itävallan murskaavasti 9–0. Ottelu oli ohi nopeasti, kun Sveitsi teki kolme maalia ensimmäisten 11 minuutin aikana. Voitto nosti Sveitsin…
Sveitsi esitti vakuuttavaa peliä jääkiekon MM-kisoissa, kun se voitti Itävallan murskaavasti 9–0. Ottelu oli ohi nopeasti, kun Sveitsi teki kolme maalia ensimmäisten 11 minuutin aikana. Voitto nosti Sveitsin…
Miesten liigassa Inter voitti Ilveksen lukemin 3-1. Ottelu päättyi 2-1 ensimmäisen puoliajan jälkeen. KuPS ja Jaro kohtaavat myöhemmin.
Turkulainen Inter, joka johtaa miesten jalkapalloliigaa, voitti Tampereen Ilveksen 3–1. Julius Tauriainen teki kaksi maalia ja Jasse Tuominen yhden, kun taas Ilveksen ainoan maalin teki Goudouss Bamba. Liigassa…
Diva Ek voitti Finlandia-Ajon Vermossa, ja Alessandro Gocciadoro nousi tapahtuman keskiöön. Ruotsalainen Mellby Knekt aloitti kilpailun johtajana, mutta Diva Ek kiri voittoon…
Ravit
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit
Oulun ravilauantain Number One -lähdössä Time Match teki upean nousun voittoon. Hevonen ohitti viimeisen 200 metrin aikana kaikki kilpailijat, vaikka alussa tilanne…
Ravit
Excusez Moi voitti Porin ravikilpailuissa, ohittaen johtaneen Combat Fighterin loppusuoralla. Caru ja V.G. Voitto menestyivät myös omissa lähdöissään. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä…
Ravit
Helsingissä järjestettiin Toto75-kilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Glenn Kosmos Memorialin voitti Mellby Narrow, ja Länsiväylä Finlandia-Ajossa Diva Ek oli ykkönen. Kilpailuissa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Helsinki
Greensboro Zet voitti pronssidivisioonan finaalin Vermon keskiviikkoraveissa. Antti Ojanperän valmentama hevonen esitti vakuuttavaa suorittamista, ja ohjastaja Santtu Raitala kehui esitystä hämmentäväksi. Haastajadivisioonassa…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.