Nimipäivä:
Alma
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:17

Valtakunnansyyttäjä ei valita Auerin tuomiosta, ja YTHS aloittaa muutosneuvottelut irtisanomisista. Tulli takavarikoi miljoonia laittomia savukkeita.


Miikka Muurinen liittyy Arkansasin joukkueeseen

Aihesivu: Miikka Muurinen liittyy Arkansasin joukkueeseen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Miikka Muurinen, suomalainen koripallon superlupaus, on virallisesti liittynyt Arkansasin yliopiston joukkueeseen. Hän on saanut paljon huomiota ja nostetta valinnallaan, ja häntä pidetään yhtenä maan parhaista uusista pelaajista. Arkansasin joukkueen odotetaan olevan vahva ensi kaudella.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Koripallo
  • Päivitetty 20.5.2026 klo 18:21
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Miikka Muurinen, suomalainen koripallon superlupaus, on virallisesti liittynyt Arkansasin yliopiston joukkueeseen. Hän on saanut paljon huomiota ja nostetta valinnallaan, ja häntä pidetään yhtenä maan parhaista uusista pelaajista. Arkansasin joukkueen odotetaan olevan vahva ensi kaudella.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 18:21, pääluokka Koripallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miikka Muurinen liittyy Arkansasin joukkueeseen • Miikka Muurinen liittyy Arkansasin joukkueeseen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.5.2026 klo 18:21.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Koripallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MiikkaMuurinen, #Arkansas, #NCAA.

Selkokielinen yhteenveto

Muurinen liittyy Arkansasin joukkueeseen

Miikka Muurinen on suomalainen koripalloilija. Hän on nyt virallisesti osa Arkansasin yliopiston joukkuetta. Muurinen on saanut paljon huomiota ja häntä pidetään erittäin lupaavana pelaajana. Arkansasin kausi alkaa lokakuussa harjoituspeleillä ja marraskuussa varsinaisilla otteluilla.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.