Nimipäivä:
Seppo
14°C Helsinki

Imatran Ketterä menetti Liigan lisenssin

Aihesivu: Imatran Ketterä menetti Liigan lisenssin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Imatran Ketterä ei saa Liigan lisenssiä ensi kaudeksi, koska seuran talous ja kotihalli eivät täytä vaatimuksia. Lisenssikomitea arvioi, että Ketterän talouslaskelmat olivat epäuskottavia ja seuralla on maksuhäiriömerkintöjä. Lisäksi Imatran hallin kapasiteetti on liian pieni Liigaan.

  • 15 juttua
  • 9 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 20.5.2026 klo 17:53
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Imatran Ketterä ei saa Liigan lisenssiä ensi kaudeksi, koska seuran talous ja kotihalli eivät täytä vaatimuksia. Lisenssikomitea arvioi, että Ketterän talouslaskelmat olivat epäuskottavia ja seuralla on maksuhäiriömerkintöjä. Lisäksi Imatran hallin kapasiteetti on liian pieni Liigaan.

Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 17:53, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Lapin Kansa, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Imatran Ketterä menetti Liigan lisenssin • Ketterä kiistää SM-liigan lisenssihylkäyksen • Imatran Ketterä menetti liigalisenssin kaudeksi 2026-27.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.5.2026 klo 17:53.
  • Koosteessa on nyt 15 juttua 9 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ImatranKetterä, #Liiga, #Mestis.

Selkokielinen yhteenveto

Imatran Ketterä ei saa lisenssiä

Imatran Ketterä ei saa Liigan lisenssiä ensi kaudeksi. Seuran talous ja halli eivät täytä vaatimuksia. Ketterällä on ollut maksuhäiriöitä ja velkaa. Halli on liian pieni, vain 1 300 katsojaa mahtuu sisään.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.