Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu kuulustelujen jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu kuulustelujen jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 16:17, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies vangittiin avopuolisonsa taposta Raumalla • Mies vangittiin avopuolisonsa taposta Raumalla • Rauman henkirikoksesta yksi vangittu.
Mies vangittiin avopuolisonsa taposta
Raumalla on tapahtunut avopuolison tappo. Kuusikymppinen mies on vangittu epäiltynä asiasta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta. Toinen epäilty mies on vapautettu kuulustelujen jälkeen ja kiistää syyllisyytensä.
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu kuulustelujen jälkeen.
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu kuulustelujen jälkeen ja kiistää syyllisyytensä.
Lounais-Suomen poliisi on vanginnut miehen henkirikoksesta, joka tapahtui Raumalla. Toinen kiinniotettu on vapautettu kuulustelujen jälkeen. Vangittu mies on uhrin avopuoliso ja kiistää syyllisyytensä.
Raumalla on käynnissä henkirikostutkinta, jossa epäillään 63-vuotiasta miestä naisen tappamisesta. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joista toinen on vapautettu. Mies on kiistänyt syyllisyytensä ja hänet on vangittu…
Raumalla tapahtui henkirikos, jossa nainen on kuollut. Poliisi on vanginnut uhrin avopuolison epäiltynä teosta. Toinen epäilty vapautettiin kuulustelujen jälkeen, mutta avopuoliso kiistää syyllisyytensä.
Kokkolassa tapahtuneesta henkirikoksesta tuomittiin kolmekymppinen mies yli kymmenen vuoden vankeuteen. Oikeus totesi, että mies tappoi avopuolisonsa kuristamalla riidan seurauksena. Mies myönsi syytteen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos, #Oikeus
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos, #Poliisi
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Raumalla on tapahtunut epäilty tappo, kun keski-ikäisen naisen ruumis löytyi kerrostaloasunnosta. Poliisi on ottanut kiinni kaksi miestä, joista vahvempi epäily kohdistuu 63-vuotiaaseen.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Tappo
Raumalla tapahtui henkirikos, jossa nainen löydettiin kuolleena kerrostaloasunnosta. Poliisi vaatii 63-vuotiasta miestä vangittavaksi taposta. Epäilty ja uhri ovat molemmat noin 50–60-vuotiaita, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, jossa nainen on joutunut uhriksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Naapurit kuvailevat taloa rauhalliseksi, eikä heillä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.