Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Itäkeskuksessa sijaitsevan Kusitornin purkaminen alkaa ensi viikolla. Purkaminen on osa alueen kehittämistä ja viihtyisyyden lisäämistä. Tornin purkamisesta ilmoitti Helsingin kaupunkiympäristö Facebookissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Itäkeskuksessa sijaitsevan Kusitornin purkaminen alkaa ensi viikolla. Purkaminen on osa alueen kehittämistä ja viihtyisyyden lisäämistä. Tornin purkamisesta ilmoitti Helsingin kaupunkiympäristö Facebookissa.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 16:03, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kusitornin purkaminen alkaa Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta poikaa Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta poikaa Helsingissä.
Kusitornin purkaminen alkaa Helsingissä
Kusitorni, joka sijaitsee Helsingissä Itäkeskuksessa, puretaan ensi viikolla. Purkaminen on osa alueen kehittämistä. Tornista on tullut tunnettu sen epäsiisteyden vuoksi. Helsingin kaupunki aikoo tehdä alueesta viihtyisämmän.
Helsingin Itäkeskuksessa sijaitsevan Kusitornin purkaminen alkaa ensi viikolla. Purkaminen on osa alueen kehittämistä ja viihtyisyyden lisäämistä. Tornin purkamisesta ilmoitti Helsingin kaupunkiympäristö Facebookissa.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 7-vuotiaan pojan löytämiseksi. Poika on nähty viimeksi Helsingin päärautatieasemalla, ja hänellä on ruskeat hiukset sekä värikäs takki. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan…
Helsingin päärautatieasemalla on kadonnut 7-vuotias poika. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Poika on tunnistettavissa ruskeista hiuksistaan ja värikkäästä takistaan.
Helsingin päärautatieasemalla on kadonnut 7-vuotias poika. Poliisin mukaan pojalla on ruskeat hiukset ja värikäs takki. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät seitsemänvuotiaasta pojasta, joka on kadonnut päärautatieasemalla. Poika on kuvattu ruskeahiuksiseksi ja hänellä on päällään värikäs takki. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Länsi-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 14-vuotiaan tytön löytämiseksi. Tyttö nähtiin viimeksi maanantaiaamuna Espoon Saunalahden koulun läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Espoossa kadonneen 14-vuotiaan tytön löytämiseksi. Tyttö nähtiin viimeksi maanantaina Saunalahdessa, ja hänet on kuvattu punahiuksiseksi ja ruskeasilmäiseksi. Poliisi pyytää havaintoja ja vinkkejä hätänumeroon 112.
Länsi-Uudenmaan poliisi on julkaissut tiedotteen 14-vuotiaasta tytöstä, joka on kadonnut Espoossa. Tyttö nähtiin viimeksi maanantaiaamuna Saunalahden koulun lähellä. Poliisi pyytää havaintoja ja on julkaissut kuvia tytöstä sekä hänen…
Länsi-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 14-vuotiaan tytön löytämiseksi. Tyttö on viimeksi nähty Espoossa Saunalahden koulun läheisyydessä maanantaiaamuna. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätäkeskukseen.
Juvalla on kadonnut nainen, jota poliisi etsii. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta Summalantiellä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Vantaan Varistosta on kadonnut noin 80-vuotias mies. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Mies on 178 cm pitkä, valkoiset lyhyet hiukset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kadonnut
Poliisi takavarikoi tehovalvontaviikolla yli kaksi kiloa kokaiinia seitsemän poliisilaitoksen alueella. Kokaiinin takavarikot ovat nyt yhtä yleisiä kuin amfetamiinin, jonka määrä oli noin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Hangossa sijaitsevan kirkon alapohjasta löytyi räjähtämätön sodanaikainen kranaatti, mikä keskeytti jätteiden raivaustyön. Puolustusvoimien raivaajapartio poisti kranaatin maanantaina, ja kirkko on ollut suljettuna…
Kotimaa
Lapin aluevaltuusto päätti supistaa Länsi-Pohjan sairaalan palveluja äänin 33–26. Jatkossa sairaalassa ei ole virka-ajan ulkopuolista leikkaussalivalmiutta, ja erikoissairaanhoidon palvelut rajataan taloudellisesti perusteltuihin…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.