Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hänen sopimuksensa on kaksivuotinen, ja apuvalmentajina toimivat Matti Tiilikainen ja Fredrik Norrena. Jalonen on aiemmin valmentanut muun muassa Saksan DEL-liigassa ja Tšekin maajoukkueessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hänen sopimuksensa on kaksivuotinen, ja apuvalmentajina toimivat Matti Tiilikainen ja Fredrik Norrena. Jalonen on aiemmin valmentanut muun muassa Saksan DEL-liigassa ja Tšekin maajoukkueessa.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 18:46, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kari Jalonen Tapparan uudeksi päävalmentajaksi • Kari Jalonen Tapparan päävalmentajaksi • Kari Jalonen Tapparan uudeksi päävalmentajaksi.
Kari Jalonen on uusi valmentaja
Kari Jalonen on nyt Tapparan päävalmentaja. Hänen sopimuksensa on kaksivuotinen. Apuvalmentajina toimivat Matti Tiilikainen ja Fredrik Norrena. Jalonen on kokenut valmentaja, joka on aiemmin valmentanut ulkomailla. Hän haluaa jatkaa Tapparan menestystä.
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hänen sopimuksensa on kaksivuotinen, ja apuvalmentajina toimivat Matti Tiilikainen ja Fredrik Norrena. Jalonen on aiemmin valmentanut muun muassa Saksan DEL-liigassa ja…
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan päävalmentajaksi. Hänelle on annettu vapaat kädet pelin kehittämiseen, toisin kuin edelliselle valmentajalle. Jalonen kertoo, että Tappara oli ainoa seura, joka pyysi häntä takaisin…
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hän on tunnettu kiekkolegenda, joka on voittanut useita mestaruuksia sekä Suomessa että Sveitsissä. Jalonen on aiemmin valmentanut myös maajoukkueita, kuten Leijonia…
Kari Jalonen on nimitetty Tampereen Tapparan päävalmentajaksi. Jalonen, 66, palaa SM-liigaan 15 vuoden tauon jälkeen ulkomailta. Hänellä on tavoitteena jatkaa Tapparan menestystä ja voittaa mestaruus.
Tampereen Tappara on nimittänyt Kari Jalosen seuran päävalmentajaksi kahden vuoden sopimuksella. Jalosen apuvalmentajina toimivat Fredrik Norrena, Matti Tiilikainen ja Kristian Kuusela. Jalonen on yksi menestyksekkäimmistä suomalaisvalmentajista, voittaen seitsemän…
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Kölner Haieta Saksassa ja voittanut mestaruuden Helsingin IFK:ssa. Jalonen korvasi Rikard Grönborgin, joka siirtyy Ruotsin maajoukkueen valmentajaksi.
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Kölner Haieta Saksassa ja voittanut mestaruuden Helsingin IFK:ssa. Jalonen ottaa tehtävän vastaan Rikard Grönborgilta, joka siirtyy Ruotsin…
Kari Jalonen on nimitetty Tapparan uudeksi päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Kölner Haieta Saksassa ja voittanut mestaruuden Helsingin IFK:ssa. Jalonen korvasi Rikard Grönborgin, joka siirtyy Ruotsin maajoukkueen valmentajaksi.
Kari Jalonen aloittaa päävalmentajana Tapparassa ensi kaudella. Tapparassa on perinteisesti arvostettu päteviä päävalmentajia, ja Jalonen liittyy pitkään valmentajaperinteeseen. Tiedotustilaisuudessa oli läsnä myös apuvalmentaja Fredrik Norrena ja manageri Janne…
Kari Jalonen on nimetty Tapparan päävalmentajaksi kaksivuotisella sopimuksella. Jalonen, joka on ollut poissa SM-liigasta 15 vuotta, on aiemmin valmentanut muun muassa Saksan DEL-liigassa ja Tshekin maajoukkueessa. Hänen apuvalmentajinaan…
Tappara on nimittänyt Kari Jalosen uudeksi päävalmentajakseen. Jalonen, joka on yksi Suomen menestyneimmistä valmentajista, korvasi Rikard Grönborgin. Hän iloitsee mahdollisuudestaan palata Liigaan ja ottaa vastaan uuden haasteen Tapparassa.
Tappara on nimittänyt Kari Jalosen uudeksi päävalmentajakseen. Jalonen, joka on aiemmin valmentanut Suomen maajoukkuetta ja useita huippuseuroja, tuo mukanaan runsaasti kokemusta. Hänen sopimuksensa kattaa seuraavat kaksi kautta.
Rasmus Rissanen, kaksinkertainen MM-leijona, siirtyy Oulun Kärppiin ja debytoi Liigassa 34-vuotiaana. Hän on aiemmin pelannut AHL:ssä, NHL:ssä ja KHL:ssä, sekä Ruotsin SHL:ssä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Jääkiekko
Turun Palloseura on hankkinut ruotsalaishyökkääjä Lars Bryggmanin. 33-vuotias Bryggman allekirjoitti TPS:n kanssa kahden vuoden sopimuksen. Hän voitti keväällä SHL-mestaruuden ja on aiemmin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Imatran Ketterä ei saa Liigan lisenssiä ensi kaudeksi, koska seuran talous ja kotihalli eivät täytä vaatimuksia. Lisenssikomitea arvioi, että Ketterän talouslaskelmat olivat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat valmistautuu torstain otteluun Latviaa vastaan. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti, että NHL-vahvistus Mikael Granlund pelaa ottelussa Aleksander Barkovin vierellä. Granlund…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Konsta Helenius on liittynyt Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen Sveitsin MM-kisoissa. Hän matkustaa Zürichiin torstaina ja tuo mukanaan kokemusta AHL:stä ja NHL:stä. Tämä tarkoittaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.