Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin keskustassa tapahtuneen koruliikkeen varkauden esitutkinta siirtyy syyttäjälle yhden epäillyn osalta. Kaksi muuta epäiltyä on edelleen tavoittamatta, ja poliisi jatkaa heidän henkilöllisyyksien selvittämistä. Varkaus tapahtui huhtikuussa, ja saaliin arvo on noin 600 000 euroa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin keskustassa tapahtuneen koruliikkeen varkauden esitutkinta siirtyy syyttäjälle yhden epäillyn osalta. Kaksi muuta epäiltyä on edelleen tavoittamatta, ja poliisi jatkaa heidän henkilöllisyyksien selvittämistä. Varkaus tapahtui huhtikuussa, ja saaliin arvo on noin 600 000 euroa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 14:31, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aleksanterinkadun koruliikkeen varkaus etenee syyteharkintaan • Helsingin koruliikkeestä varastettiin yli 600 000 euroa • Erkki Liikasen huijaustapaus etenee syyteharkintaan.
Koruliikkeen varkaus etenee syyteharkintaan
Helsingin keskustassa oli varkaus koruliikkeessä. Varkaat saivat saaliikseen koruja ja kelloja. Yksi epäilty on kiinni, mutta kaksi muuta on vielä kateissa. Poliisi jatkaa etsintöjä ja selvittää epäiltyjen henkilöllisyyksiä.
Helsingin keskustassa tapahtuneen koruliikkeen varkauden esitutkinta siirtyy syyttäjälle yhden epäillyn osalta. Kaksi muuta epäiltyä on edelleen tavoittamatta, ja poliisi jatkaa heidän henkilöllisyyksien selvittämistä. Varkaus tapahtui huhtikuussa, ja saaliin…
Helsingin keskustassa sijaitsevasta Holmaston koru- ja rahaliikkeestä varastettiin satoja koruja ja kelloja, joiden arvo ylittää 600 000 euroa. Kolme henkilöä epäillään törkeästä varkaudesta, ja esitutkinta on edennyt syyteharkintaan…
Erkki Liikaselta vietiin 40 000 euroa huijauksen seurauksena, ja tapaus on edennyt syyteharkintaan. Poliisi on saanut esitutkinnan valmiiksi, ja epäiltyinä on kaksi miestä, joilla on aiempaa rikostaustaa. Lisäksi…
Suomen Pankin entinen pääjohtaja Erkki Liikanen on joutunut pankkihuijauksen uhriksi, josta epäillään kahta rikostaustaista miestä. Poliisi on saanut esitutkinnan valmiiksi, ja tapaus siirtyy syyteharkintaan. Liikanen on saanut osan…
Helsingin Länsi-Pasilassa tapahtui ryöstö, jossa noin 40-vuotiaalta mieheltä varastettiin rahaa aseella uhkaamalla. Poliisi sai hälytyksen tapahtumasta ja sai kiinni kaksi noin 18-vuotiasta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi tutkii useita varkauksia, jotka liittyvät kahteen ulkomaalaiseen mieheen. Miehet ovat kiertäneet Itä-Suomessa ja varkauksia on tapahtunut useissa liikkeissä. Tutkinta on käynnissä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Varkaus, #Poliisi
Helsingin Länsi-Pasilassa tapahtui tiistaina ryöstö, jossa uhri menetti rahaa aseella uhkaamalla. Poliisi sai hälytyksen ja lähetti useita partioita paikalle. Kaksi epäiltyä, noin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Kemissä tapahtui pahoinpitely, jossa toinen mies iski toista teräaseella kasvoihin. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta, joka sattui Juntonkadulla maanantain ja tiistain välisenä yönä.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Viikissä alaston mies aiheutti hämmennystä ruokakaupassa tiistaina aamupäivällä. Poliisi sai hälytyksen ja meni paikalle, jossa mies oli sekava ja riehunut. Hänet…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.