Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mäntyharjulla etsitään noin 40-vuotiasta naista, joka on kadonnut. Etsinnöissä on käytetty helikopteria ja vapaaehtoisia pelastajia. Viimeiset havainnot naisesta ovat maanantai-illalta, ja hän liikkuu punaisella polkupyörällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mäntyharjulla etsitään noin 40-vuotiasta naista, joka on kadonnut. Etsinnöissä on käytetty helikopteria ja vapaaehtoisia pelastajia. Viimeiset havainnot naisesta ovat maanantai-illalta, ja hän liikkuu punaisella polkupyörällä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 12:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Etsinnät jatkuvat kadonneen naisen löytämiseksi • Nainen kateissa Mäntyharjulla, etsinnät käynnissä • Nainen kateissa Mäntyharjulla, etsinnät käynnissä.
Etsitään kadonnutta naista
Mäntyharjulla etsitään noin 40-vuotiasta naista. Hän on ollut kateissa maanantai-illasta lähtien. Etsinnöissä on mukana helikopteri ja vapaaehtoisia. Nainen liikkuu punaisella Tunturi-polkupyörällä. Jos näet hänet, ilmoita hätäkeskukseen.
Mäntyharjulla etsitään noin 40-vuotiasta naista, joka on kadonnut. Etsinnöissä on käytetty helikopteria ja vapaaehtoisia pelastajia. Viimeiset havainnot naisesta ovat maanantai-illalta, ja hän liikkuu punaisella polkupyörällä.
Mäntyharjulla on kadonnut noin 40-vuotias nainen, jonka viimeiset havainnot ovat maanantai-illalta. Etsinnöissä on mukana Rajavartiolaitoksen helikopteri ja Vapaaehtoinen pelastuspalvelu. Tuoreet näköhavainnot naisesta tulee ilmoittaa hätänumeroon 112.
Poliisi etsii noin 40-vuotiasta naista, joka on kadonnut Mäntyharjun alueella. Viimeiset havainnot naisesta ovat maanantai-illalta, ja hän liikkuu mahdollisesti punaisella polkupyörällä. Etsinnöissä on mukana myös helikopteri ja vapaaehtoiset…
Juvalla on kadonnut nainen, jota poliisi etsii. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta Summalantiellä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Poliisi on käynnistänyt etsinnät noin 40-vuotiasta naista varten, joka katosi Mäntyharjulla maanantaina. Nainen on viimeksi tavoitettu puhelimitse maanantai-iltana, ja hän liikkuu todennäköisesti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mäntyharju, #Kadonnut
Vantaan Varistosta on kadonnut noin 80-vuotias mies. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Mies on 178 cm pitkä, valkoiset lyhyet hiukset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Hangossa sijaitsevan kirkon alapohjasta löytyi räjähtämätön sodanaikainen kranaatti, mikä keskeytti jätteiden raivaustyön. Puolustusvoimien raivaajapartio poisti kranaatin maanantaina, ja kirkko on ollut suljettuna…
Kotimaa
Itä-Suomen hovioikeudessa jatkui Lapinlahden metsästysrikosvyyhdin käsittely. Käräjäoikeuden tulkinta metsästyskiellon lieventämisestä herätti keskustelua. Vyyhti liittyy metsästäjien vanhoihin kaunoihin.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #ItäSuomi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.