Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sveitsi ja Itävalta kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa A-lohkon kärkipaikasta. Sveitsi on voittanut kaikki kolme aiempaa otteluaan ja on vahva mestariehdokas. Itävalta on yllättänyt positiivisesti turnauksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sveitsi ja Itävalta kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa A-lohkon kärkipaikasta. Sveitsi on voittanut kaikki kolme aiempaa otteluaan ja on vahva mestariehdokas. Itävalta on yllättänyt positiivisesti turnauksessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.5.2026 klo 08:43, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sveitsi ja Itävalta taistelevat kärkipaikasta • Sveitsi ja Itävalta kohtaavat MM-jääkiekossa • Sveitsi ja Itävalta kohtaavat MM-jääkiekossa.
Sveitsi ja Itävalta taistelevat kärkipaikasta
Sveitsi ja Itävalta pelaavat jääkiekon MM-kisoissa tärkeän ottelun. Voittaja nousee A-lohkon kärkeen. Sveitsi on voittanut kaikki kolme peliään ja on vahva joukkue. Itävalta on yllättänyt hyvin kisassa.
Sveitsi ja Itävalta kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa A-lohkon kärkipaikasta. Sveitsi on voittanut kaikki kolme aiempaa otteluaan ja on vahva mestariehdokas. Itävalta on yllättänyt positiivisesti turnauksessa.
Sveitsi ja Itävalta pelaavat tärkeän ottelun jääkiekon MM-kisoissa. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa päästäkseen jatkoon turnauksessa. Ottelu on merkittävä kärkitaisto, joka herättää suurta kiinnostusta.
Sveitsi ja Itävalta pelaavat tänään MM-jääkiekon kärkitaistossa. Ottelu on tärkeä molemmille joukkueille, sillä se vaikuttaa jatkopaikkaan turnauksessa. Urheilupäivä tarjoaa myös muita kiinnostavia otteluita.
Sveitsi ja Itävalta pelaavat tänään MM-jääkiekon kärkitaistossa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle, ja se vaikuttaa turnauksen jatkoon. Urheilupäivä tarjoaa myös muita kiinnostavia tapahtumia.
Konsta Helenius on liittynyt Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen Sveitsin MM-kisoissa. Hän matkustaa Zürichiin torstaina ja tuo mukanaan kokemusta AHL:stä ja NHL:stä. Tämä tarkoittaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä pelissä maa kärsi 1–6-tappion Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Jääkiekko
Ruotsi ja Tshekki kohtasivat MM-kisojen B-lohkon ottelussa, jossa Tshekki aloitti vahvasti. Tshekki teki kolme maalia ensimmäisessä erässä, mutta Ruotsi onnistui lopulta nousemaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue on aloittanut MM-turnauksen Sveitsissä kahdella voitolla. Jesse Puljujärvi on ollut avainpelaaja, keräten tehot 3+2. Puljujärvi toivoo, että joukkue tuo kisojen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Jääkiekon MM-kisoissa nähtiin erikoinen tilanne, kun Slovenian maalivahti Zan Us teki käsittämättömän virheen Norjaa vastaan. Us torjui aluksi Jacob Berglundin läpiajon, mutta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.