Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen, joka valmensi joukkuetta vain yhden kauden. Canucks jäi NHL:n runkosarjassa viimeiseksi, mikä johti muutoksiin valmennusryhmässä. Samalla myös muita valmentajia on irtisanottu, ja joukkueen GM on vaihtunut.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen, joka valmensi joukkuetta vain yhden kauden. Canucks jäi NHL:n runkosarjassa viimeiseksi, mikä johti muutoksiin valmennusryhmässä. Samalla myös muita valmentajia on irtisanottu, ja joukkueen GM on vaihtunut.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 23:01, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vancouver Canucks irtisanoi päävalmentajansa • Vancouver Canucks irtisanoi päävalmentajansa • Canucks irtisanoi päävalmentaja Adam Footen.
Vancouver Canucks irtisanoi päävalmentajansa
Vancouver Canucks on saanut uuden uutisen. Joukkueen päävalmentaja Adam Foote on saanut potkut. Hän valmensi Canucksia vain yhden kauden ja joukkue jäi viimeiseksi NHL:n runkosarjassa. Myös muita valmentajia on irtisanottu. Joukkueen uusi GM on Ryan Johnson.
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen, joka valmensi joukkuetta vain yhden kauden. Canucks jäi NHL:n runkosarjassa viimeiseksi, mikä johti muutoksiin valmennusryhmässä. Samalla myös muita valmentajia on…
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen sekä apuvalmentajat. Footen kausi Canucksin päävalmentajana oli vaikea, sillä joukkue voitti vain 25 ottelua ja jäi viimeiseksi NHL:ssä. Seura aikoo…
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen ja koko apuvalmennustiimin. Footen valmennuskausi oli haastava, sillä joukkue voitti vain 25 ottelua ja jäi viimeiseksi NHL:ssä. Canucks on jäänyt…
Vancouver Canucks on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Adam Footen. Hänen alaisuudessaan joukkue voitti vain 25 ottelua ja sijoittui NHL:n viimeiseksi. Canucks on jäänyt pudotuspelien ulkopuolelle viidesti kuuden viime kauden…
Vancouver Canucks on irtisanonut valmentajansa Adam Footen sekä apuvalmentajat Scott Youngin, Kevin Deanin ja Brett McLeanin. Päätöksen teki uusi GM Ryan Johnson, joka aloitti tehtävässään viime viikolla. Foote…
Vancouver Canucks on vapauttanut päävalmentaja Adam Footen tehtävistään. Muutoksia on luvassa myös muussa valmennusjohtoon. Canucks sijoittui NHL:n runkosarjassa viimeiseksi, keräten vain 58 pistettä.
Vancouver Canucks on päättänyt vapauttaa päävalmentaja Adam Footen tehtävistään. Muutoksia on luvassa myös muussa valmennusjohtoon. Seura ei ole vielä vahvistanut tietoa virallisesti.
Vancouver Canucks on päättänyt vapauttaa päävalmentaja Adam Footen tehtävistään. Footen lähtöön liittyy myös muita muutoksia valmennusjohtoon, mutta seuran virallista vahvistusta asiasta ei ole vielä saatu. Vancouverin kausi oli…
Buffalo Sabresin NHL-kausi päättyi jatkoaikatappioon Montreal Canadiensille seitsemännessä ottelussa. Ottelussa nähtiin kaksi kiistanalaista tuomiota, jotka herättivät keskustelua. Ensimmäinen tilanne liittyi Montrealin maaliin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Craig Berube, aiemmin Toronto Maple Leafsin päävalmentaja, on aloittanut neuvottelut Edmonton Oilersin kanssa. Oilers irtisanoi edellisen päävalmentajansa Kris Knoblauchin, joka ei onnistunut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Konsta Helenius on liittynyt Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen Sveitsin MM-kisoissa. Hän matkustaa Zürichiin torstaina ja tuo mukanaan kokemusta AHL:stä ja NHL:stä. Tämä tarkoittaa,…
Jääkiekko
Rasmus Rissanen, kaksinkertainen MM-leijona, siirtyy Oulun Kärppiin ja debytoi Liigassa 34-vuotiaana. Hän on aiemmin pelannut AHL:ssä, NHL:ssä ja KHL:ssä, sekä Ruotsin SHL:ssä.…
Jääkiekko
Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa…
Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue on aloittanut MM-turnauksen Sveitsissä kahdella voitolla. Jesse Puljujärvi on ollut avainpelaaja, keräten tehot 3+2. Puljujärvi toivoo, että joukkue tuo kisojen…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.