Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa tutkitaan henkirikosta, kun taas taloudessa pääomasijoittajat myyvät Carunan Iberdrolalle. Finnairin toinen kvartaali onnistui hyvin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n miesten Superpesiksen ottelussa 1–0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä erässä, mutta Imatra vei voiton toisessa erässä. Yleisöä ottelussa oli 687.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n miesten Superpesiksen ottelussa 1–0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä erässä, mutta Imatra vei voiton toisessa erässä. Yleisöä ottelussa oli 687.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 20:42, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n • Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n.
Imatran Pallo-Veikot voitti
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n Superpesiksessä. Ensimmäinen erä päättyi tasapeliin, mutta Imatra voitti toisen erän. Ottelussa palkittiin pelaajia kummastakin joukkueesta. Yleisöä oli 687 paikalla.
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n miesten Superpesiksen ottelussa 1–0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä erässä, mutta Imatra vei voiton toisessa erässä. Yleisöä ottelussa oli 687.
Miesten Superpesiksessä Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n 1-0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä vuoroparissa, mutta Imatra ratkaisi voiton toisessa vuoroparissa. Joukkueet ovat nyt sijoittuneet sarjataulukossa tiiviisti toisiinsa.
Tamperelainen Manse PP johtaa naisten ja miesten Superpesiksen pelaajabudjetteja. Miesten budjetti on 395 000 euroa ja naisten 145 000 euroa, mikä on…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Naisten Superpesiksen otteluissa Pöytyän Urheilijat voitti Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja Manse PP Tampere voitti Oulun Lippo Naiset 2–0. Pöytyän ottelussa palkittiin Tinja…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Manse PP:n poikajoukkue on aloittanut Superpesiksen kautensa erinomaisesti. Joukkue on voittanut kaikki kolme pelaamaansa ottelua ja kerännyt seitsemän pistettä. Pelinjohtaja Samu Hakanen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Manse PP saavutti selkeän voiton Koskenkorvan Urheilijoista miesten Superpesiksessä. Tamperelaiset voittivat ottelun 2–0, ja Jukka-Pekka Vainionpää teki kolme juoksua. Voitto oli tärkeä,…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Manse PP:n miesten Superpesiksen kausi käynnistyi tappioilla, kun Imatran Pallo-Veikot voitti avauspelin kotiutuskilpailussa. Ottelu päättyi jaksoin 2–1, ja hallitseva mestari jäi ilman…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #ImatranPalloVeikot
Manse PP on asettanut tavoitteekseen voittaa sekä miesten että naisten Suomen mestaruudet samana kautena. Viime kaudella seura teki historiaa, mutta kukaan ei…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.