Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Forza Horizon 6 on saanut erinomaisia arvioita ja se on vuoden parhaaksi arvioitu peli Metacriticin mukaan. Pelissä pelaajat pääsevät tutkimaan Japania, ja se on sarjan historian laajin. Kriitikoilta peli on saanut keskimäärin 9,2/10 pistettä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Forza Horizon 6 on saanut erinomaisia arvioita ja se on vuoden parhaaksi arvioitu peli Metacriticin mukaan. Pelissä pelaajat pääsevät tutkimaan Japania, ja se on sarjan historian laajin. Kriitikoilta peli on saanut keskimäärin 9,2/10 pistettä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 17:28, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Forza Horizon 6 saa ylistystä kriitikoilta.
Forza Horizon 6 saa hyviä arvioita
Forza Horizon 6 on uusi peli, joka vie pelaajat Japaniin. Se on saanut paljon kiitosta ja on saanut korkeimmat arviot tänä vuonna. Kriitikot ovat antaneet pelille keskimäärin 9,2 pistettä kymmenestä. Peli on sarjan suurin ja odotukset olivat korkealla. Kriitikot sanovat, että peli on lähes täydellinen.
Forza Horizon 6 on saanut erinomaisia arvioita ja se on vuoden parhaaksi arvioitu peli Metacriticin mukaan. Pelissä pelaajat pääsevät tutkimaan Japania, ja se on sarjan historian laajin. Kriitikoilta…
Forza Horizon 6 -pelissä pelaajat voivat tuhota lähes kaiken, mutta temppelit, pyhäköt ja kirsikkapuut on suojattu vahingoilta. Pelin kehitystiimi haluaa kunnioittaa japanilaista…
Pelit • jaetut avainsanat: #ForzaHorizon6, #Videopelit
Forza Horizon 6 on pelisarjan uusi osa, joka vie pelaajat Japaniin. Pelissä on upeita vuoristoteitä ja näyttävä ympäristö, mutta parannettavaa löytyy vielä.…
Pelit • jaetut avainsanat: #ForzaHorizon6, #Videopelit
Forza Horizon 6 on saanut julkaisutrailerin, joka esittelee kisaamista Japanin monipuolisissa maisemissa. Pelissä on yli 550 automallia ja se tarjoaa mahdollisuuden kaahata…
Pelit • jaetut avainsanat: #ForzaHorizon6, #Japan
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Take-Two Interactive on ilmoittanut, että Grand Theft Auto VI:n julkaisu on myöhässä noin 18 kuukautta alkuperäisestä aikataulusta. Pelin oli alun perin tarkoitus…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Videopelit tarjoavat yhä syvällisiä ja merkityksellisiä tarinoita, vaikka elokuvien laatu saattaa heikentyä. Esimerkiksi eräässä pelissä rikollinen mies keskustelee nunnan kanssa, ja he…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.