Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalaishorse Massimo Hoist jää pois Elitloppetista terveydellisten syiden vuoksi. Valmentaja Jukka Hakkarainen ilmoitti, että hevosen kunto ei ole riittävä kilpailuun. Massimo Hoist tähtää seuraavaksi Suur-Hollolaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalaishorse Massimo Hoist jää pois Elitloppetista terveydellisten syiden vuoksi. Valmentaja Jukka Hakkarainen ilmoitti, että hevosen kunto ei ole riittävä kilpailuun. Massimo Hoist tähtää seuraavaksi Suur-Hollolaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 15:40, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Massimo Hoist ei kilpaile Elitloppetissa.
Massimo Hoist ei kilpaile Elitloppetissa
Massimo Hoist ei osallistu Elitloppet-kilpailuun. Valmentaja Jukka Hakkarainen kertoi, että hevosen terveys ei ole hyvä. Massimo Hoist on kilpaillut aiemmin hyvin, mutta viime kisoissa se ei ollut parhaimmillaan. Seuraava tavoite on Suur-Hollola.
Suomalaishorse Massimo Hoist jää pois Elitloppetista terveydellisten syiden vuoksi. Valmentaja Jukka Hakkarainen ilmoitti, että hevosen kunto ei ole riittävä kilpailuun. Massimo Hoist tähtää seuraavaksi Suur-Hollolaan.
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #MassimoHoist
Elitloppetin promoottori Ola Lernå vahvistaa, että kaikki kutsut kilpailuun pysyvät voimassa. Hän toivoo, että useita suomenhevosia osallistuu Elitkampeniin. Keskustelu Massimo Hoistin ympärillä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #MassimoHoist
Diva Ek voitti Finlandia-Ajon Vermossa, ja Alessandro Gocciadoro nousi tapahtuman keskiöön. Ruotsalainen Mellby Knekt aloitti kilpailun johtajana, mutta Diva Ek kiri voittoon…
Ravit
Oulun ravilauantain Number One -lähdössä Time Match teki upean nousun voittoon. Hevonen ohitti viimeisen 200 metrin aikana kaikki kilpailijat, vaikka alussa tilanne…
Ravit
Excusez Moi voitti Porin ravikilpailuissa, ohittaen johtaneen Combat Fighterin loppusuoralla. Caru ja V.G. Voitto menestyivät myös omissa lähdöissään. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä…
Ravit
Vidgrénin veljesten omistama Fine Manners osallistuu Elitloppet-viikonloppuun. Ruuna on tervehtynyt ja valmis kilpailuun, joka järjestetään Solvallassa. Valmentajana toimii Mattias Djusen.
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.