Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tanskan kuningatar Margareeta on päässyt kotiin sairaalasta sydämen sepelvaltimon pallolaajennuksen jälkeen. Kuningatar peruu edustustehtävänsä toipumisen vuoksi. Hovi kertoo, että Margareeta tarvitsee rauhaa toipumiseensa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tanskan kuningatar Margareeta on päässyt kotiin sairaalasta sydämen sepelvaltimon pallolaajennuksen jälkeen. Kuningatar peruu edustustehtävänsä toipumisen vuoksi. Hovi kertoo, että Margareeta tarvitsee rauhaa toipumiseensa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 16:30, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Yle Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuningatar Margareeta kotiutui sairaalasta • Kuningatar Margareeta kotiutui sairaalasta • Kuningatar Margareeta kotiutui sairaalasta.
Kuningatar Margareeta on kotona
Tanskan kuningatar Margareeta on nyt kotona sairaalasta. Hänelle tehtiin sydämen hoitoja, ja hän peruu edustustehtävänsä. Kuningatar tarvitsee rauhaa toipumiseensa. Hovi kertoo, että Margareeta on väsynyt, mutta hyvällä tuulella.
Tanskan kuningatar Margareeta on päässyt kotiin sairaalasta sydämen sepelvaltimon pallolaajennuksen jälkeen. Kuningatar peruu edustustehtävänsä toipumisen vuoksi. Hovi kertoo, että Margareeta tarvitsee rauhaa toipumiseensa.
Tanskan kuningatar Margareeta II on päässyt sairaalasta kuuden päivän hoidon jälkeen. Hänelle tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus. Kuningatar on ollut useita kertoja sairaalahoidossa viime vuosina.
Tanskan kuningatar Margareeta on palannut kotiin sairaalasta kuuden päivän hoidon jälkeen. Hänelle tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus, ja hän on ollut useita kertoja sairaalahoidossa viime vuosina. Margareeta luopuu kruunustaan tammikuussa…
Tanskan kuningatar Margareeta on kotiutunut sairaalasta kuuden päivän hoidon jälkeen. Hänelle tehtiin sepelvaltimon pallolaajennus, ja hän on ollut useita kertoja sairaalahoidossa viime vuosina. Kuningatar luopuu kruunustaan tammikuussa 2024.
Tanskan entinen kuningatar Margareeta on palannut kotiinsa sairaalahoidosta Rigshospitaletista. Hän kiittää saamastaan tuesta ja jatkaa sairauslomaa sydänoperaation jälkeen. Lauantaille suunniteltu edustustehtävä on peruttu, ja hovin mukaan kuningatar tarvitsee…
Israel on pidättänyt kolme suomalaista, jotka purjehtivat avustussaattueessa Gazaan. Tiedotteen mukaan tämä on kolmas saattue tänä vuonna, joka on yrittänyt murtaa Gazan…
Ulkomaat
Virossa ammuttiin alas drooni, jonka epäillään olevan Ukrainan lähettämä. Ulkopoliittisen instituutin asiantuntija varoittaa Venäjän kehittyneistä taidoista droonien ja ohjusten käytössä. Tilanne liittyy…
Ulkomaat
Virossa ammuttiin alas drooni, joka saapui maan ilmatilaan. Naton Baltian-ilmavalvontaan osallistunut hävittäjä suoritti laukauksen Vörtsjärven yllä. Drooni oli todennäköisesti ukrainalaista alkuperää ja…
Ulkomaat
Ruotsi on päättänyt ostaa neljä ranskalaista fregattia, mikä on maan suurin puolustusinvestointi sitten 1980-luvun. Fregattien avulla Ruotsi aikoo parantaa puolustustaan Itämerellä ja…
Ulkomaat
Suomalaiset sukeltajat osallistuivat kahden italialaisen ruumiin nostamiseen Malediiveilla. Ruumiit löytyivät kymmenien metrien syvyydessä olevasta luolasta, jossa sukellusturma tapahtui. Viisi italialaista sukeltajaa kuoli…
Ulkomaat
Kiinan presidentti Xi Jinping on todennut, että Venäjän presidentti Vladimir Putin saattaa vielä katua Ukrainan sotaa. Kommentti esitettiin Yhdysvaltain entiselle presidentille Donald…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.