Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Huittisissa tapahtui kolmen auton liikenneonnettomuus, joka sulki valtatie 12:n liikenteeltä. Onnettomuudessa useat autot vaurioituivat, mutta osallisten vammojen vakavuudesta ei ole tietoa. Tapahtumapaikalla on käytössä kiertotie ja poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Huittisissa tapahtui kolmen auton liikenneonnettomuus, joka sulki valtatie 12:n liikenteeltä. Onnettomuudessa useat autot vaurioituivat, mutta osallisten vammojen vakavuudesta ei ole tietoa. Tapahtumapaikalla on käytössä kiertotie ja poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 15:28, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolmen auton kolarissa valtatie 12 suljettu.
Kolme autoa kolaroivat Huittisissa
Huittisissa tapahtui kolari, jossa oli kolme autoa. Valtatie 12 on suljettu liikenteeltä. Onnettomuudessa autot vaurioituivat, mutta vammoista ei tiedetä vielä tarkasti. Paikalla on kiertotie ja poliisi selvittää, mitä tapahtui.
Huittisissa tapahtui kolmen auton liikenneonnettomuus, joka sulki valtatie 12:n liikenteeltä. Onnettomuudessa useat autot vaurioituivat, mutta osallisten vammojen vakavuudesta ei ole tietoa. Tapahtumapaikalla on käytössä kiertotie ja poliisi tutkii…
Pöytyällä tapahtui onnettomuus, jossa 75-vuotias polkupyöräilijä kuoli törmättyään autoon. Onnettomuus tapahtui Auvaistentiellä, ja poliisi tutkii tapausta. Autoilija ja pyöräilijä ovat molemmat epäiltyinä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Huittisissa tapahtui tiistaina iltapäivällä vakava liikenneturma, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mutta tietoa mahdollisten vammojen vakavuudesta ei ole…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Huittinen, #Valtatie12
Hyvinkäällä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä kuoli. Onnettomuus sattui Palkkisillantiellä maanantai-iltana, ja poliisi tutkii sen syitä. Pelastuslaitos ja ensihoito osallistuivat tapahtumaan.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Fintraffic on huolissaan junaraiteilla tapahtuvasta luvattomasta liikkumisesta, joka on yleistynyt tänä vuonna. Kirjauksia on tehty lähes 450, mikä on enemmän kuin viime…
Liikenne
Turun kaupunginvaltuusto on päättänyt raitiotien rakentamisesta. Päätös syntyi tiukan äänestyksen jälkeen, jossa äänet menivät 36–31. Raitiotien rakentaminen edellyttää valtion tukea ja mahdollisten…
Liikenne
Jyväskylässä pysäköity auto valui junaraiteille maanantaina. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta, eikä autossa ollut ketään. Junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti, mikä aiheutti pieniä viivästyksiä.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.