Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä pelissä maa kärsi 1–6-tappion Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä. Saksan puolustajan virhe johti Sveitsin ensimmäiseen maaliin, ja joukkueen tilanne näyttää huolestuttavalta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä pelissä maa kärsi 1–6-tappion Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä. Saksan puolustajan virhe johti Sveitsin ensimmäiseen maaliin, ja joukkueen tilanne näyttää huolestuttavalta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 12:13, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Saksa kärsi romahduksen MM-jääkiekossa • Saksa kärsi romahduksen MM-jääkiekossa • Saksa romahti MM-jääkiekossa Sveitsille.
Saksa häviää MM-jääkiekossa
Saksa on pelannut huonosti jääkiekon MM-kisoissa. Se on hävinnyt kaikki kolme otteluaan. Viimeisessä pelissä Saksa hävisi Sveitsille 1–6. Tappio tuli erityisesti toisen erän aikana, kun Sveitsi teki monta maalia Saksan virheiden vuoksi.
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä pelissä maa kärsi 1–6-tappion Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä. Saksan puolustajan virhe johti Sveitsin ensimmäiseen…
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä ottelussa se sai ruman 1–6-tappion Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä. Saksalaispuolustaja Kai Wissmannin virhe johti…
Saksa on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti, häviten kaikki kolme otteluaan. Viimeisimmässä ottelussa se kärsi 1–6-tappion kisaisäntä Sveitsille, joka hallitsi peliä erityisesti toisessa erässä. Saksan puolustajan virhe johti Sveitsin…
Rasmus Rissanen, kaksinkertainen MM-leijona, siirtyy Oulun Kärppiin ja debytoi Liigassa 34-vuotiaana. Hän on aiemmin pelannut AHL:ssä, NHL:ssä ja KHL:ssä, sekä Ruotsin SHL:ssä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue on aloittanut MM-turnauksen Sveitsissä kahdella voitolla. Jesse Puljujärvi on ollut avainpelaaja, keräten tehot 3+2. Puljujärvi toivoo, että joukkue tuo kisojen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Mikael Granlund palaa Leijoniin Sveitsin MM-kisoissa. Hän pelaa ykkösketjussa Aleksander Barkovin rinnalla. Granlundin liittyminen joukkueeseen on merkittävä uutinen, sillä Teuvo Teräväinen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi
Suomen jääkiekkomaajoukkue ilmoitti, että puolustaja Mikael Seppälän kisapassi on nyt leimattu ja hän on pelikelpoinen MM-kisoissa. Leijonilla on vielä yksi paikka auki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekon MM-kisat jatkuvat sunnuntaina, kun Italia pyrkii saavuttamaan ensimmäisen voittonsa turnauksessa. Yhdysvallat pelaa ilman tähtipelaaja Matthew Tkachukia. Suomi pitää välipäivän ennen maanantain…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.