Nimipäivä:
Toimi, Keimo
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.


Elian Lehto jatkaa alppihiihdon A-maajoukkueessa

Aihesivu: Elian Lehto jatkaa alppihiihdon A-maajoukkueessa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Elian Lehto on valittu jatkamaan alppihiihdon miesten A-maajoukkueessa. Hän edustaa Santa Claus Ski Teamia ja on keskittynyt vauhtilajeihin. Lehto saavutti menneellä kaudella maailmancupissa kaksi kymmenettä sijaa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Talviurheilu
  • Päivitetty 19.5.2026 klo 10:18
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Elian Lehto on valittu jatkamaan alppihiihdon miesten A-maajoukkueessa. Hän edustaa Santa Claus Ski Teamia ja on keskittynyt vauhtilajeihin. Lehto saavutti menneellä kaudella maailmancupissa kaksi kymmenettä sijaa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 10:18, pääluokka Talviurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Elian Lehto jatkaa alppihiihdon A-maajoukkueessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 19.5.2026 klo 10:18.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talviurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ElianLehto, #Alppihiihto, #SantaClausSkiTeam.

Selkokielinen yhteenveto

Elian Lehto jatkaa A-maajoukkueessa

Elian Lehto on rovaniemeläinen alppihiihtäjä. Hän edustaa Santa Claus Ski Teamia. Lehto jatkaa alppihiihdon A-maajoukkueessa. Hän on keskittynyt vauhtilajeihin ja sijoittui kahdesti kymmenenneksi maailmancupissa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä.