Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Juvalla on kadonnut nainen, jota poliisi etsii. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta Summalantiellä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Juvalla on kadonnut nainen, jota poliisi etsii. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta Summalantiellä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 09:21, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta naista Juvalla • Poliisi etsii kadonnutta naista Juvalla • Nainen kadonnut Juvalla, poliisi etsii.
Poliisi etsii naista Juvalla
Nainen on kadonnut Juvalla. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta. Naisella on musta takki ja farkut. Jos näet hänet, soita hätänumeroon 112.
Juvalla on kadonnut nainen, jota poliisi etsii. Hänet nähtiin viimeksi maanantaina 18. toukokuuta Summalantiellä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Itä-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät viisikymppisestä naisesta, joka on kadonnut Juvalla. Nainen on nähty viimeksi 18. toukokuuta kävelemässä Summantiellä. Poliisi uskoo, että nainen tarvitsee apua ja pyytää havaintoja…
Juvalla on kadonnut mustatakkinen nainen, joka on viimeksi nähty 18. toukokuuta. Itä-Suomen poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen numeroon 112. Nainen liikkuu mahdollisesti jalkaisin.
Poliisi etsii Juvalla kadonnutta naista, joka on nähty viimeksi maanantai-iltana Summalantiellä. Naisella on päällään musta takki ja farkut. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan numeroon 112.
Vantaan Varistosta on kadonnut noin 80-vuotias mies. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Mies on 178 cm pitkä, valkoiset lyhyet hiukset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi takavarikoi tehovalvontaviikolla yli kaksi kiloa kokaiinia seitsemän poliisilaitoksen alueella. Kokaiinin takavarikot ovat nyt yhtä yleisiä kuin amfetamiinin, jonka määrä oli noin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kankaanpäässä noin 80-vuotias mies on löydetty hukkuneena Vähä-Ohtiojärveltä. Mies oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana,…
Kotimaa
Lapin aluevaltuusto päätti supistaa Länsi-Pohjan sairaalan palveluja äänin 33–26. Jatkossa sairaalassa ei ole virka-ajan ulkopuolista leikkaussalivalmiutta, ja erikoissairaanhoidon palvelut rajataan taloudellisesti perusteltuihin…
Kotimaa
Tänään liputetaan sodissa kaatuneiden kunniaksi. Kaatuneitten muistopäivänä muistetaan kaikkia, jotka ovat kuolleet Suomen sodissa ja rauhanturvaamistehtävissä. Ilmavoimat kunnioittaa päivää ylilennoilla Kuopiossa ja…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.