Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Victor Wembanyama esitti huikean suorituksen, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115 NBA:n länsilohkon avausfinaalissa. Wembanyama teki 41 pistettä ja keräsi 24 levypalloa, mikä teki hänestä nuorimman pelaajan, joka on saavuttanut vähintään 40 pistettä ja 20 levypalloa pudotuspelissä. Ottelu eteni kahteen jatkoaikaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Victor Wembanyama esitti huikean suorituksen, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115 NBA:n länsilohkon avausfinaalissa. Wembanyama teki 41 pistettä ja keräsi 24 levypalloa, mikä teki hänestä nuorimman pelaajan, joka on saavuttanut vähintään 40 pistettä ja 20 levypalloa pudotuspelissä. Ottelu eteni kahteen jatkoaikaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 08:46, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wembanyama loistaa NBA:n pudotuspeleissä • Wembanyama loistaa NBA:n pudotuspeleissä • Wembanyama loistaa NBA:n pudotuspeleissä.
Wembanyama pelaa hyvin NBA:ssa
Victor Wembanyama pelasi loistavasti San Antonio Spursin ottelussa Oklahoma City Thunderia vastaan. Hän teki 41 pistettä ja sai 24 levypalloa. Tämä on hänen uransa paras peli. Wembanyama on nyt nuorin pelaaja, joka on saanut näin paljon pisteitä ja levypalloja pudotuspelissä. Spurs voitti ottelun 122–115.
Victor Wembanyama esitti huikean suorituksen, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115 NBA:n länsilohkon avausfinaalissa. Wembanyama teki 41 pistettä ja keräsi 24 levypalloa, mikä teki hänestä…
Victor Wembanyama esitti huikean suorituksen, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115 NBA:n länsilohkon avausfinaalissa. Wembanyama teki 41 pistettä ja keräsi 24 levypalloa, mikä teki hänestä…
Victor Wembanyama teki huikean suorituksen NBA:n pudotuspelissä, kun San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin 122–115. Wembanyama keräsi 41 pistettä ja 24 levypalloa, mikä teki hänestä nuorimman pelaajan,…
San Antonio Spurs voitti Minnesota Timberwolvesin 126–97 ja siirtyi ottelusarjassa johtoon 3–2. Victor Wembanyama oli ottelun tähti, tehden 27 pistettä ja keräten…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #VictorWembanyama
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, ja Spurs nappasi voiton 122–115. San…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #OklahomaCityThunder
Minnesota Timberwolves voitti San Antonio Spursin NBA:n pudotuspeleissä 114–109, tasoittaen sarjan kahteen voittoon. Ottelussa San Antonion Victor Wembanyama sai ulosajon törkeästä virheestä,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #VictorWembanyama
Oklahoma City Thunder voitti Los Angeles Lakersin ratkaisevassa ottelussa ja eteni lännen konferenssifinaaleihin. Thunder on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, mikä…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.