Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Vihreät tukevat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä, kolme levypalloa sekä neljä syöttöä. Wingsin joukkue on nyt voittanut kaksi neljästä ottelustaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä, kolme levypalloa sekä neljä syöttöä. Wingsin joukkue on nyt voittanut kaksi neljästä ottelustaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 08:49, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuier loisti Wingsin voitossa • Kuier oli hyvä Wingsin voitossa • Kuier oli hyvä Wingsin voitossa.
Kuier oli hyvä Wingsin pelissä
Awak Kuier pelasi hyvin Dallas Wingsin ottelussa Washington Mysticsia vastaan. Hän sai peliaikaa yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä. Kuier myös nappasi kolme levypalloa ja antoi neljä syöttöä. Wings on voittanut kaksi ottelua neljästä.
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä, kolme levypalloa sekä neljä syöttöä. Wingsin joukkue on…
Awak Kuier sai merkittävää peliaikaa WNBA-ottelussa, jossa Dallas Wings voitti Washington Mysticsin 92–69. Kuier teki ottelussa yhdeksän pistettä ja keräsi kolme levypalloa. Wings on voittanut kaksi neljästä pelistään…
Awak Kuier sai merkittävän roolin Dallas Wingsin voitossa Washington Mysticsista WNBA:ssa. Kuier pelasi yli 20 minuuttia ja teki yhdeksän pistettä sekä keräsi kolme levypalloa. Wings on voittanut kaksi…
Dallas Wings voitti Washington Mysticsin WNBA:ssa 92–69. Awak Kuier teki kauden ennätyksensä heittämällä yhdeksän pistettä, keräten myös kolme levypalloa, kolme riistoa ja neljä syöttöä. Dallas on voittanut kaksi…
Dallas Wings voitti Washington Mysticsin koripallon WNBA:ssa lukemin 92–69. Awak Kuier heitti ottelussa yhdeksän pistettä, mikä on hänen kauden ennätyksensä. Kuierin tilastoihin kirjattiin myös kolme levypalloa, kolme riistoa…
Dallas Wings voitti Washington Mysticsin WNBA:ssa 92–69. Awak Kuier heitti ottelussa kauden ennätyksensä, yhdeksän pistettä, ja keräsi kolme levypalloa sekä kolme riistoa. Dallas on voittanut kaksi neljästä ottelustaan…
Awak Kuier, ensimmäinen suomalaispelaaja WNBA:ssa, kokee kehittyneensä pelaajana merkittävästi. Dallas Wings on muuttunut paljon viime vuosina, ja Kuier uskoo sopeutuvansa joukkueen uuteen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #DallasWings
WNBA-kausi starttaa pian, mutta Awak Kuierin liittyminen Dallas Wingsiin on yhä epävarmaa. Viisumiprosessi on viivästyttänyt hänen saapumistaan, ja joukkueen johto ei osaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #WNBA, #AwakKuier
Awak Kuierin paluu WNBA:han alkoi Dallas Wingsin voitolla Indiana Feveristä. Kuier pelasi ottelussa vain 2,11 minuuttia, mutta sai tilastoihinsa yhden puolustuslevypallon, yhden…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #WNBA
Dallas Wings aloitti WNBA-kauden voitolla Indiana Feveristä lukemin 107–104. Arike Ogunbowale oli Dallasin tehokkain pelaaja 22 pisteellä. Awak Kuier pelasi ottelussa yli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Dallas Wings kärsi tappion Minnesota Lynxille WNBA:ssa lukemin 86–90. Awak Kuier pelasi vain 6.07 minuuttia, mikä on merkittävä pudotus edellisestä ottelusta. Kuier…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus…
Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.