Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulun Torinrannassa tapahtui pahoinpitely, jossa mies hyökkäsi tuntemattoman henkilön kimppuun. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta. Motivi on vielä epäselvä, mutta uhri ei ole ulkomaalaistaustainen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulun Torinrannassa tapahtui pahoinpitely, jossa mies hyökkäsi tuntemattoman henkilön kimppuun. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta. Motivi on vielä epäselvä, mutta uhri ei ole ulkomaalaistaustainen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 08:00, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies pahoinpiteli tuntematonta Oulussa • Mies pahoinpiteli tuntematonta Oulussa.
Mies pahoinpiteli tuntematonta Oulussa
Oulun Torinrannassa tapahtui pahoinpitely. Mies hyökkäsi tuntemattoman henkilön kimppuun. Poliisi on ottanut miehen kiinni. Motivi ei ole vielä selvillä. Uhri ei ole ulkomaalaistaustainen.
Oulun Torinrannassa tapahtui pahoinpitely, jossa mies hyökkäsi tuntemattoman henkilön kimppuun. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tutkii tapausta. Motivi on vielä epäselvä, mutta uhri ei ole ulkomaalaistaustainen.
Oulun keskustassa tapahtui pahoinpitely, jossa mies hyökkäsi tuntemattoman henkilön kimppuun. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja tapausta tutkitaan pahoinpitelynä. Samalla Oulussa pysäytettiin myös rattijuoppo, jonka huumausainetesti oli positiivinen.
Poliisi on tunnistanut osan vappuna Tampereella tapahtuneista pahoinpitelyistä epäillyistä. Tunnistetut henkilöt ovat kotoisin muilta paikkakunnilta, ja poliisi on pyytänyt heidän kuulemistaan. Lisäksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely, #Poliisi
Vesa Keskinen on saanut syytteen törkeästä rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta. Hän myöntää rattijuopumuksen, mutta kiistää huumausaineen käytön. Keskisen mukaan hänen verestään löytynyt…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rattijuopumus
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä keski-ikäinen mies jäi kiinni luvattomasta veturin purkamisesta. Hän oli purkamassa vetureita, jotka olivat jo menossa purkuun, ja pyrki saamaan kuparia omaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kemissä tapahtui pahoinpitely, kun mies löi talon isäntää makkaranpaiston yhteydessä. Poliisi sai hälytyksen ja otti epäillyn kiinni. Viisuviikonloppu oli muuten rauhallinen, mutta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.