Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, ja Spurs nappasi voiton 122–115. San Antonio johtaa ottelusarjaa 1–0.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, ja Spurs nappasi voiton 122–115. San Antonio johtaa ottelusarjaa 1–0.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 07:48, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin • San Antonio Spurs voitti jännittävässä finaalissa • San Antonio Spurs voitti jännittävässä finaalissa.
Spurs voitti Thunderin jatkoajalla
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n finaaleissa. Ottelu oli jännittävä ja kesti kaksi jatkoaikaa. Spurs voitti lopulta 122–115. Ottelusarja on nyt 1–0 Spursille.
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, ja Spurs nappasi voiton 122–115. San Antonio johtaa ottelusarjaa 1–0.
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, jossa Spurs vei voiton 122–115. San Antonio johtaa ottelusarjaa 1–0, ja finaalipaikkaan…
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin NBA:n läntisen konferenssin finaalien avausottelussa 122–115. Ottelu venyi toiseen jatkoajalle, jossa Spurs onnistui kääntämään pelin edukseen. San Antonio johtaa ottelusarjaa 1–0.
Oklahoma City Thunder voitti Los Angeles Lakersin ratkaisevassa ottelussa ja eteni lännen konferenssifinaaleihin. Thunder on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, mikä…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NBA
Detroit Pistons ja Oklahoma City Thunder voittivat ensimmäiset ottelunsa NBA:n konferenssien semifinaaleissa. Pistons kukisti Cleveland Cavaliersin 111–101, kun taas Thunder voitti Los…
Koripallo • jaetut avainsanat: #OklahomaCityThunder, #NBA
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Joensuun Kataja voitti Salon Vilppaan miesten Korisliigan ensimmäisessä finaalissa. Voitto tuli yhdeksän pisteen erolla, ja ottelun ratkaisevin tekijä oli korinaluspelissä. Kataja onnistui…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Koripallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.