Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonat jatkaa voittokulkuaan jääkiekon MM-kisoissa, kun se murskasi USA:n 6–2. Päävalmentaja Antti Pennanen riisui kravattiaan haastattelun aikana, mikä herätti huomiota. Joukkue on voittamaton A-lohkossa, mutta loukkaantumiset huolestuttavat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonat jatkaa voittokulkuaan jääkiekon MM-kisoissa, kun se murskasi USA:n 6–2. Päävalmentaja Antti Pennanen riisui kravattiaan haastattelun aikana, mikä herätti huomiota. Joukkue on voittamaton A-lohkossa, mutta loukkaantumiset huolestuttavat.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.5.2026 klo 06:21, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat voitti USA:n MM-kisoissa • Leijonat voittavat USA:n MM-kisoissa.
Leijonat voitti USA:n jääkiekossa
Leijonat voitti USA:n 6–2 jääkiekon MM-kisoissa. Joukkue pelaa hyvin ja on voittamaton A-lohkossa. Päävalmentaja Antti Pennanen riisui kravattiaan haastattelussa. Loukkaantumiset huolestuttavat, sillä Teuvo Teräväinen ja Urho Vaakanainen ovat pois pelistä.
Leijonat jatkaa voittokulkuaan jääkiekon MM-kisoissa, kun se murskasi USA:n 6–2. Päävalmentaja Antti Pennanen riisui kravattiaan haastattelun aikana, mikä herätti huomiota. Joukkue on voittamaton A-lohkossa, mutta loukkaantumiset huolestuttavat.
Suomi voitti Yhdysvallat jääkiekon MM-kisoissa lukemin 6–2. Joukkueen kapteeni Aleksander Barkov on saanut kiitosta nöyryydestään ja johtajuudestaan. MM-kisoissa on myyty jo yli 400 000 pääsylippua, ja katsojamäärät ovat…
Suomen jääkiekkomaajoukkue on aloittanut MM-turnauksen Sveitsissä kahdella voitolla. Jesse Puljujärvi on ollut avainpelaaja, keräten tehot 3+2. Puljujärvi toivoo, että joukkue tuo kisojen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue ilmoitti, että puolustaja Mikael Seppälän kisapassi on nyt leimattu ja hän on pelikelpoinen MM-kisoissa. Leijonilla on vielä yksi paikka auki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi voitti USA:n miesten jääkiekkomaajoukkueen MM-turnauksen A-lohkon ottelussa 6–2. Ottelussa Suomi teki neljä maalia ensimmäisessä erässä ja hallitsi peliä vahvasti. Yleisöä ottelussa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Mikael Granlund palaa Leijoniin Sveitsin MM-kisoissa. Hän pelaa ykkösketjussa Aleksander Barkovin rinnalla. Granlundin liittyminen joukkueeseen on merkittävä uutinen, sillä Teuvo Teräväinen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Jääkiekon MM-kisat jatkuvat sunnuntaina, kun Italia pyrkii saavuttamaan ensimmäisen voittonsa turnauksessa. Yhdysvallat pelaa ilman tähtipelaaja Matthew Tkachukia. Suomi pitää välipäivän ennen maanantain…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Ruotsi ja Tshekki kohtasivat MM-kisojen B-lohkon ottelussa, jossa Tshekki aloitti vahvasti. Tshekki teki kolme maalia ensimmäisessä erässä, mutta Ruotsi onnistui lopulta nousemaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.