Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Ykkösliigassa Haka ja HJK Klubi 04 pelasivat tasapelin 1–1. Jippo johtaa sarjaa, kun taas HJK Klubi 04 on viimeisenä ilman voittoja. Seuraavat ottelut pelataan 22. Ja 23. toukokuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Ykkösliigassa Haka ja HJK Klubi 04 pelasivat tasapelin 1–1. Jippo johtaa sarjaa, kun taas HJK Klubi 04 on viimeisenä ilman voittoja. Seuraavat ottelut pelataan 22. Ja 23. toukokuuta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 21:26, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miesten Ykkösliigan tulokset ja ottelut • Miesten jalkapalloliigassa tasapeli Lahti-VPS • FC Lahti ja VPS tasasivat pisteet 1-1.
Ykkösliigan tulokset ja ottelut
Miesten Ykkösliigassa Haka ja HJK Klubi 04 pelasivat 1–1. Jippo on sarjan kärjessä. HJK Klubi 04 on viimeinen ilman voittoja. Seuraavat ottelut pelataan 22. Ja 23. toukokuuta.
Miesten Ykkösliigassa Haka ja HJK Klubi 04 pelasivat tasapelin 1–1. Jippo johtaa sarjaa, kun taas HJK Klubi 04 on viimeisenä ilman voittoja. Seuraavat ottelut pelataan 22. Ja 23.…
Miesten jalkapalloliigassa FC Lahti ja VPS pelasivat 1–1-tasapelin. Inter johtaa sarjaa viidellä voitolla ja yhdellä tappiolla. Seuraavat ottelut pelataan 20. Ja 22. toukokuuta.
Vaasan Palloseura ja FC Lahti pelasivat maanantai-illan liigaottelussa 1–1-tasapelin. VPS:n maalin teki Luka Smyth ensimmäisen puoliajan lopulla. Ottelussa nähtiin myös kaksi loukkaantumista, ja kenttäolosuhteet herättivät kritiikkiä.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
HJK osoitti vahvuutensa Suomen cupin ottelussa Rovaniemen Palloseuraa vastaan. Ensimmäisen vartin aikana RoPS piti maalinsa puhtaana, mutta HJK:n Emil Leveälahti teki avausmaalin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Valkeakosken Haka voitti Helsingin Jalkapalloklubin mestaruussarjan ottelussa. Tämä voitto oli Hakan kolmas tällä kaudella, mikä osoittaa joukkueen vahvan maalintekotaitonsa. Uudet pelaajat, kuten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Haka, #HJK
Milanolainen Inter on voittanut sekä Italian liigamestaruuden että cupin tänä keväänä. Joukkue varmisti cupin voiton kukistamalla Lazion 2–0 loppuottelussa. Lazio on kärsinyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Inter
Chelsea on valinnut espanjalaisen Xabi Alonson uudeksi päävalmentajakseen nelivuotisella sopimuksella. Joukkueen kausi on ollut pettymys, ja Alonso tavoittelee seuran palauttamista mestaruuskantaan. Hänellä…
Jalkapallo
AC Oulu voitti Turun Palloseuran 1–0 miesten jalkapalloliigassa. Tämä oli TPS:lle kauden ensimmäinen tappio, vaikka joukkue oli aiemmin kerännyt kolme voittoa ja…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.