Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kouvolassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita eri lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Quartzstone ja Piece Of Bugger. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri luokista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kouvolassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita eri lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Quartzstone ja Piece Of Bugger. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri luokista.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 22:36, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Kouvolasta • Ravitulokset Kouvolasta julkaistu • Ravituloksia Kouvolasta.
Ravituloksia Kouvolasta
Kouvolassa oli ravikilpailuja. Ensimmäisessä lähtössä voitti Quartzstone. Toisessa lähtössä voitti Piece Of Bugger. Kilpailuissa oli monia hevosia eri lähtöluokissa.
Kouvolassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita eri lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Quartzstone ja Piece Of Bugger. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri luokista.
Kouvolassa järjestettiin ravikilpailut, joissa voittajaksi nousi Bonzai Swamp ajalla 14,7. Toiseksi sijoittui Tears In Rain ja kolmanneksi Will Be Back. Kilpailussa oli mukana useita hevosia, mutta Helpoin jäi…
Kouvolassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita eri lähtöjä. Voittajina palkittiin muun muassa Quartzstone ja Piece Of Bugger. Kilpailuissa oli mukana myös muita hevosia, jotka sijoittuivat eri tavoin.
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Kouvolassa järjestetään euronelkku-ravit, joissa on yhdeksän lähtöä. Bienvenue, Pekka J Korhosen omistama ja valmentama ruuna, on hyvässä kunnossa ja kilpailee tammalähdössä. Kovimmat…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kouvola, #Ravit
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Alessandro Gocciadoro, Euroopan menestynein ravivalmentaja, saapuu Vermoon viiden huippuhevosen kanssa. Tavoitteena on voittaa kilpailuja, sillä hopeasijoitus ei enää riitä. Gocciadoron osallistuminen on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.