Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, jossa nainen on joutunut uhriksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Naapurit kuvailevat taloa rauhalliseksi, eikä heillä ole ollut tietoa tapahtuneista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, jossa nainen on joutunut uhriksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Naapurit kuvailevat taloa rauhalliseksi, eikä heillä ole ollut tietoa tapahtuneista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 19:32, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Epäilty henkirikos Raumalla.
Epäilty henkirikos Raumalla
Raumalla on tapahtunut henkirikos, jossa nainen on kuollut. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä. Naapurit kertovat, että talo on rauhallinen. He eivät ole kuulleet mitään outoa lauantaina.
Raumalla epäillään tapahtuneen henkirikos, jossa nainen on joutunut uhriksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä epäiltyinä teosta. Naapurit kuvailevat taloa rauhalliseksi, eikä heillä ole ollut tietoa tapahtuneista.
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos, #Poliisi
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rauma, #Henkirikos
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on tunnistanut osan vappuna Tampereella tapahtuneista pahoinpitelyistä epäillyistä. Tunnistetut henkilöt ovat kotoisin muilta paikkakunnilta, ja poliisi on pyytänyt heidän kuulemistaan. Lisäksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäellä keski-ikäinen mies jäi kiinni luvattomasta veturin purkamisesta. Hän oli purkamassa vetureita, jotka olivat jo menossa purkuun, ja pyrki saamaan kuparia omaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vantaan Kaivokselassa on tapahtunut henkirikos, jossa parikymppinen mies epäillään tappaneen noin 75-vuotiaan miehen. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni, ja uhri sekä epäilty…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.