Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Porvoossa Tirmontiellä tapahtui maanantai-iltana kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuudessa yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja toinen lievästi, ja heidät kuljetettiin sairaalaan. Tie oli suljettu liikenteeltä noin tunnin ajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Porvoossa Tirmontiellä tapahtui maanantai-iltana kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuudessa yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja toinen lievästi, ja heidät kuljetettiin sairaalaan. Tie oli suljettu liikenteeltä noin tunnin ajan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 19:10, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nokkakolari Porvoossa aiheutti vakavan loukkaantumisen • Nokkakolari Porvoossa aiheutti loukkaantumisia.
Nokkakolari Porvoossa aiheutti loukkaantumisia
Porvoossa Tirmontiellä tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöautoa törmäsi. Toinen kuljettaja loukkaantui vakavasti ja toinen lievästi. Molemmat vietiin sairaalaan hoitoon. Tie oli suljettu liikenteeltä tunnin ajan.
Porvoossa Tirmontiellä tapahtui maanantai-iltana kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuudessa yksi henkilö loukkaantui vakavasti ja toinen lievästi, ja heidät kuljetettiin sairaalaan. Tie oli suljettu liikenteeltä noin tunnin ajan.
Porvoon Tirmontiellä tapahtui maanantaina kahden henkilöauton nokkakolari, jossa toinen osallisista loukkaantui vakavasti. Ensihoito kuljetti molemmat onnettomuudessa mukana olleet sairaalaan. Tie oli suljettu liikenteeltä yli tunnin ajan, ja poliisi…
Pöytyällä tapahtui onnettomuus, jossa 75-vuotias polkupyöräilijä kuoli törmättyään autoon. Onnettomuus tapahtui Auvaistentiellä, ja poliisi tutkii tapausta. Autoilija ja pyöräilijä ovat molemmat epäiltyinä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Ilmajoella tapahtui torstai-iltana vakava liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui neljä alaikäistä. 17-vuotias kuljettaja ja kolme matkustajaa, joista kaksi oli 17-vuotiaita ja yksi 16-vuotias, vietiin…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Jyväskylässä pysäköity auto valui junaraiteille maanantaina. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta, eikä autossa ollut ketään. Junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti, mikä aiheutti pieniä viivästyksiä.
Liikenne
Drooniuhka häiritsi aamuliikennettä pääkaupunkiseudulla, mikä johti jopa 400 bussivuoron perumiseen. Kuljettajat pysyivät kotona vaaratiedotteen vuoksi, ja kymmenen prosenttia aamuruuhkan vuoroista jäi ajamatta.…
Liikenne
Uudenmaan asukkaille annettiin vaaratiedote mahdollisesta droonista, mutta tiedotus oli sekavaa. Osa sai tiedon myöhässä eri lähteistä, ja viranomaiset vahvistivat myöhemmin, ettei drooneja…
Liikenne
Uudellamaalla annettu droonivaroitus aiheutti hämmennystä kansalaisten keskuudessa. Monet eivät olleet varmoja, onko Suomea uhkaamassa todellinen vaara ja mistä se mahdollisesti johtuu. Tilannetta…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.