Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat iski Iranin kohteisiin Hormuzinsalmella vastauksena väitettyihin laivaiskuihin. Nordicshape Helsingin toiminta on keskeytetty vakavien potilasturvallisuuspuutteiden vuoksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä pysäköity auto valui junaraiteille maanantaina. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta, eikä autossa ollut ketään. Junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti, mikä aiheutti pieniä viivästyksiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä pysäköity auto valui junaraiteille maanantaina. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta, eikä autossa ollut ketään. Junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti, mikä aiheutti pieniä viivästyksiä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 17:34, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Auto valui junaraiteille Jyväskylässä • Henkilöauto päätyi junaraiteelle Jyväskylässä • Henkilöauto päätyi junaraiteelle Jyväskylässä.
Auto meni junaraiteille Jyväskylässä
Jyväskylässä auto valui junaraiteille. Auto oli pysäköity ja se liikkui, koska käsijarru ei pitänyt. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta. Junaliikenne keskeytettiin hetkeksi ja tuli pieniä viivästyksiä.
Jyväskylässä pysäköity auto valui junaraiteille maanantaina. Pelastuslaitos nosti auton pois raiteilta, eikä autossa ollut ketään. Junaliikenne keskeytettiin hetkellisesti, mikä aiheutti pieniä viivästyksiä.
Jyväskylän Matkakeskuksella henkilöauto päätyi junaraiteelle maanantai-iltapäivänä. Onnettomuudesta ilmoitettiin kello 15.31, ja pelastuslaitos sai nostettua auton raiteelta noin puolessa tunnissa. Autossa ei ollut matkustajia.
Jyväskylän Matkakeskuksessa henkilöauto päätyi junaraiteelle maanantai-iltapäivänä. Onnettomuus tapahtui kello 15.31, ja pelastuslaitos sai nostettua auton raiteelta noin puolessa tunnissa. Autossa ei ollut onnettomuushetkellä ihmisiä.
Jyväskylässä henkilöauto päätyi junaraiteille, mikä aiheutti liikennekatkoksen noin puolen tunnin ajaksi. Junaliikenteessä jouduttiin tekemään poikkeusjärjestelyjä. Pelastuslaitos on nostanut auton pois raiteilta, mutta syytä tapahtumalle ei vielä tiedetä.
Jyväskylässä junaliikenne oli osittain keskeytyksissä, kun henkilöauto tukki ykkösraiteen. Auto oli raiteella noin puoli tuntia, mikä johti poikkeusjärjestelyihin junien liikenteessä. Pelastuslaitos sai auton poistettua raiteelta, eikä sen sisältä…
Vieremällä tapahtui perjantai-iltana onnettomuus, jossa maitoauton perävaunu suistui ojaan. Onnettomuuden aiheutti vetoauton rikkoutunut rengas, mutta kuljettaja selvisi ilman vammoja. Pelastuslaitos tyhjensi perävaunun…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Onnettomuus
Helsingissä Itäväylällä tapahtui kuuden henkilöauton ketjukolari, mutta onnettomuudessa ei tullut vakavia loukkaantumisia. Pelastuslaitos on tarkastanut osalliset ja liikennettä ohjataan onnettomuuspaikalla. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Grafilan alueella Jyväskylässä pakettiauto alkoi savuttaa lauantaina. Pelastuslaitos sai tilanteen nopeasti hallintaan, eikä tulipaloa syntynyt. Muita ajoneuvoja ei vaurioitunut.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Pelastuslaitos
Jyväskylässä henkilöauto syttyi ajon aikana perjantai-iltapäivänä. Auto alkoi savuttaa, mutta omistaja onnistui sammutuksessa ennen kuin palo levisi. Pelastuslaitos varmisti tilanteen ja auto…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #KeskiSuomi
Pöytyällä tapahtui onnettomuus, jossa 75-vuotias polkupyöräilijä kuoli törmättyään autoon. Onnettomuus tapahtui Auvaistentiellä, ja poliisi tutkii tapausta. Autoilija ja pyöräilijä ovat molemmat epäiltyinä…
Liikenne
Akaassa syttyi maastopalo sunnuntaina aamupäivällä valtatien 3 läheisyydessä. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, mutta pelastuskalusto haittaa liikennettä Tampereen suuntaan. Yksi kaista on suljettuna.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.