Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja kansalaisilta, mutta ei epäile rikoksen tapahtuneen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja kansalaisilta, mutta ei epäile rikoksen tapahtuneen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 16:05, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä • Poliisi etsii kadonnutta nuorta Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta 20-vuotiasta miestä.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Helsingin poliisi etsii 20-vuotiasta miestä, joka on kadonnut. Hänestä ei ole tietoa viime viikon torstain jälkeen. Viimeisin havainto on Merihaan alueelta. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan havainnoistaan.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi viime viikon torstaina. Viimeisimmät havainnot hänestä on tehty Merihaan alueella. Poliisi pyytää havaintoja kansalaisilta, mutta ei epäile rikoksen tapahtuneen.
Helsingin poliisi etsii 20-vuotiasta miestä, joka katosi torstaina. Miehen liikkuvan epäillään olevan Helsingin alueella, mutta hänen vaatteistaan ei ole varmaa tietoa. Kaikki havainnot pyydetään ilmoittamaan poliisille.
Helsingin poliisi on julkaissut tiedotteen kadonneesta 20-vuotiaasta miehestä, joka katosi 14. toukokuuta. Miehen epäillään liikkuvan Helsingin alueella, ja poliisi pyytää havaintoja kansalaisilta. Katoamiseen ei liity rikosepäilyjä.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto tehtiin perjantaina keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä ja hänellä on sininen tuulitakki,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingin Alppiharjussa syttyi lauantaina keskisuuri rakennuspalo. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja sammutti palon nopeasti. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Kankaanpäässä noin 80-vuotias mies on löydetty hukkuneena Vähä-Ohtiojärveltä. Mies oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana,…
Kotimaa
Helsingin käräjäoikeus on hylännyt Jan Peter Fazerin syytteen törkeästä veropetoksesta. Fazer oli jättänyt ilmoittamatta lähes 600 000 euron luovutusvoiton verottajalle, mutta väitti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Tänään liputetaan sodissa kaatuneiden kunniaksi. Kaatuneitten muistopäivänä muistetaan kaikkia, jotka ovat kuolleet Suomen sodissa ja rauhanturvaamistehtävissä. Ilmavoimat kunnioittaa päivää ylilennoilla Kuopiossa ja…
Kotimaa
Kauniaislaisperhe heräsi aamulla outoon ääneen, joka johtui kahden nuoren naisen tunkeutumisesta heidän kotiinsa. Ovi oli jäänyt vahingossa lukitsematta, ja nuoret olivat hakeutuneet…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.