Nimipäivä:
Impi, Immi
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kultaranta-keskustelut käynnistyivät ilman presidentti Niinistöä, ja Savonlinnan perhesurmaoikeudenkäynti alkaa. Yhdysvallat iski jälleen Iraniin, mikä kiristää kansainvälisiä suhteita.


Heinolan yliajo siirtyy syyteharkintaan

Aihesivu: Heinolan yliajo siirtyy syyteharkintaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Heinolan joulukuussa 2025 tapahtuneen yliajon esitutkinta on valmistunut, ja asia siirtyy syyttäjälle. Poliisi epäilee noin 30-vuotiasta miestä tahallisesta törmäyksestä, joka johti 20-vuotiaan miehen kuolemaan. Tapahtumassa oli myös muita henkilöitä, jotka selvisivät ilman vammoja.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 18.5.2026 klo 15:54
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Heinolan joulukuussa 2025 tapahtuneen yliajon esitutkinta on valmistunut, ja asia siirtyy syyttäjälle. Poliisi epäilee noin 30-vuotiasta miestä tahallisesta törmäyksestä, joka johti 20-vuotiaan miehen kuolemaan. Tapahtumassa oli myös muita henkilöitä, jotka selvisivät ilman vammoja.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 15:54, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Heinolan yliajo siirtyy syyteharkintaan • Yliajo Heinolassa johtaa syytteisiin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.5.2026 klo 15:54.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Heinola, #Yliajo, #Rattijuopumus.

Selkokielinen yhteenveto

Heinolan yliajo siirtyy syyttäjälle

Heinolassa tapahtui joulukuussa 2025 yliajo, jossa kuoli 20-vuotias mies. Poliisi epäilee 30-vuotiasta miestä tahallisesta törmäyksestä. Mies ajoi autolla jalkakäytävällä kävelleen miehen päälle. Tapahtumapaikalla oli myös muita, jotka eivät saaneet vammoja.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.