Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta etenee.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta etenee.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 15:07, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuori mies vangittu epäillystä henkirikoksesta • Vuokralainen tappoi vuokranantajansa • Vuokralainen vangittiin epäiltynä henkirikoksesta.
Nuori mies vangitaan henkirikoksesta
Vantaalla on tapahtunut henkirikos, jossa nuori mies on vangittu. Hän epäillään tappaneen 75-vuotiaan miehen, joka oli hänen vuokranantajansa. Tapahtuma tapahtui kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta ja kuulustelut ovat sujuneet hyvin.
Vantaalla on tapahtunut epäilty henkirikos, jossa parikymppinen mies on vangittu. Hänet epäillään tappaneen 75-vuotiaan vuokranantajansa kerrostaloasunnossa. Poliisi tutkii tapausta edelleen ja esitutkinta etenee.
Vantaalla tapahtui henkirikos, jossa vuokralaisen epäillään tappaneen vuokranantajansa. Epäilty, parikymppinen mies, on vangittu Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa. Uhri oli noin 75-vuotias ja henkirikosta tutkitaan tappona.
Vantaalla tapahtui henkirikos, jossa vuokralaisen epäillään tappaneen vuokranantajansa. Epäilty on parikymppinen mies, joka oli asunnossa vuokralla. Uhri oli noin 75-vuotias mies ja poliisi tutkii tapausta tappona.
Vantaalla tapahtui henkirikos, jossa 20-vuotias mies on vangittu epäiltynä vuokranantajansa tappamisesta. Teon epäillään tapahtuneen kerrostaloasunnossa helatorstaina. Poliisi tutkii tapausta tarkemmin, mutta ei ole vielä julkistanut lisätietoja.
Vantaalla 18-vuotias nuorukainen on vangittu epäiltynä vuokranantajansa tappamisesta. Itä-Uudenmaan käräjäoikeus käsitteli vangitsemista, ja poliisi tutkii tapausta tarkemmin. Uhri, 75-vuotias mies, löydettiin kuolleena omasta asunnostaan.
Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on vanginnut 19-vuotiaan miehen epäiltynä 75-vuotiaan miehen taposta Vantaan Kaivokselassa. Epäilty ja uhri olivat tuttuja, mutta eivät sukulaisia. Poliisi tutkii tapausta tappo-nimikkeellä, mutta rikosnimikettä voidaan arvioida…
Vantaalla oikeuden eteen tuotiin 18-vuotias nuori mies, jota epäillään 75-vuotiaan miehen tappamisesta. Poliisi vaatii häntä vangittavaksi, ja nuori mies osallistui käsittelyyn etäyhteydellä. Epäilty ja uhri ovat tunteneet toisensa,…
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikostutkinta
Vantaalla on tapahtunut epäilty tappo, jossa uhri on noin 75-vuotias mies. Epäilty, joka on noin 20-vuotias, on otettu kiinni ja häntä kuulustellaan.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tappo
Vantaalla kerrostalon pihalla tapahtui poikkeuksellinen tilanne, kun poliisi saapui tutkimaan 75-vuotiaan miehen kuolemaa nuoren miehen huoneistossa. Naapurit havaitsivat poliisit illalla, ja rikospaikkatutkijat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Poliisi on pidättänyt 20-vuotiaan miehen Vantaalla epäiltynä 75-vuotiaan miehen tappoyrityksestä. Tapahtuma sattui helatorstaina yksityisasunnossa, ja epäilty ja uhri ovat tunteneet toisensa aiemmin.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Vantaan Kaivokselassa on tapahtunut henkirikos, jossa parikymppinen mies epäillään tappaneen noin 75-vuotiaan miehen. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni, ja uhri sekä epäilty…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Henkirikos
Raumalla on löydetty kuollut nainen, ja poliisi epäilee henkirikosta. Tapahtuma sattui lauantaina, ja poliisi on pidättänyt kaksi miestä tapaukseen liittyen. Poliisi pyytää…
Rikos • jaetut avainsanat: #Henkirikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.