Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kankaanpäässä noin 80-vuotias mies on löydetty hukkuneena Vähä-Ohtiojärveltä. Mies oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä rikosta epäillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kankaanpäässä noin 80-vuotias mies on löydetty hukkuneena Vähä-Ohtiojärveltä. Mies oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä rikosta epäillä.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 11:13, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies hukkui Vähä-Ohtiojärveen Kankaanpäässä • Iäkäs mies hukkui Vähä-Ohtiojärveen Kankaanpäässä • Mies hukkui Kankaanpäässä järvessä.
Iäkäs mies hukkui Kankaanpäässä
Kankaanpäässä on tapahtunut hukkumistapaus. Noin 80-vuotias mies löytyi hukkuneena Vähä-Ohtiojärvestä. Mies oli mennyt uimaan rantasaunalta. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä.
Kankaanpäässä noin 80-vuotias mies on löydetty hukkuneena Vähä-Ohtiojärveltä. Mies oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpään Vähä-Ohtiojärveltä löytyi noin 80-vuotias mies hukkuneena. Hätäkeskus sai ilmoituksen vesipelastustehtävästä, mutta miehen pelastaminen ei onnistunut. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpäässä tapahtui hukkumistapaus, kun noin 80-vuotias mies löydettiin hukkuneena Vähä-Ohtiojärvestä. Hätäkeskus sai ilmoituksen vesipelastustehtävästä sunnuntaina iltapäivällä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpään Vähä-Ohtiojärvellä noin 80-vuotias mies hukkui sunnuntaina. Hän oli lähtenyt uimaan rantasaunalta ja vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpään Vähä-Ohtiojärvellä noin 80-vuotias mies hukkui sunnuntaina. Hän oli lähtenyt uimaan rantasaunalta, mutta vajosi pinnan alle. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpään Vähä-Ohtiojärvellä noin 80-vuotias mies hukkui sunnuntaina. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen hukkumisesta, kun hän oli lähtenyt rantasaunalta uimaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpään Vähä-Ohtiojärvellä noin 80-vuotias mies hukkui sunnuntaina. Hätäkeskus sai ilmoituksen miehen hukkumisesta, kun hän oli lähtenyt rantasaunalta uimaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, eikä rikosta epäillä.
Kankaanpäässä löytyi hukkuneena kahdeksankymppinen mies. Hätäkeskus sai ilmoituksen vesipelastustehtävästä sunnuntaina iltapäivällä. Poliisi ei epäile rikosta ja tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto tehtiin perjantaina keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä ja hänellä on sininen tuulitakki,…
Kotimaa
Nokialla Otonkadulla syttyi raju tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta palosta kello 11.45, mutta tilanne on kehittynyt suureksi rakennuspaloksi. Sammutustyöt ovat…
Kotimaa
Tänään liputetaan sodissa kaatuneiden kunniaksi. Kaatuneitten muistopäivänä muistetaan kaikkia, jotka ovat kuolleet Suomen sodissa ja rauhanturvaamistehtävissä. Ilmavoimat kunnioittaa päivää ylilennoilla Kuopiossa ja…
Kotimaa
Helsingin Alppiharjussa syttyi lauantaina keskisuuri rakennuspalo. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja sammutti palon nopeasti. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Kotimaa
Turun kaupunginvaltuusto päättää tänään raitiotien rakentamisesta. Kaupunginhallitus esittää 12 kilometrin mittaisen reitin toteuttamista, joka kulkee satamasta Kupittaan ja Kauppatorin kautta Varissuolle. Hankkeen…
Kotimaa
Kuntaliiton selvityksen mukaan lukio-opiskelijoiden määrä Suomessa voi laskea jopa 21 000:lla vuoteen 2040 mennessä. Tämä kehitys uhkaa heikentää lukiokoulutuksen saatavuutta erityisesti pienemmillä…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.