Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylän Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa, yllättäen vakiintuneen kärkikolmikon. Joukkue keräsi yhteispisteet 56.300, kun taas hopeaa sai OVO Team ja pronssia Minetit. Siriuksen päävalmentaja Tarja Rasimus-Järvinen iloitsee joukkueen menestyksestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylän Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa, yllättäen vakiintuneen kärkikolmikon. Joukkue keräsi yhteispisteet 56.300, kun taas hopeaa sai OVO Team ja pronssia Minetit. Siriuksen päävalmentaja Tarja Rasimus-Järvinen iloitsee joukkueen menestyksestä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 19:57, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa • Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa • Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa.
Sirius voitti SM-kultaa
Jyväskylän joukkue Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa. He saivat yhteensä 56.300 pistettä. Hopeaa sai Olarin Voimistelijat ja pronssia Minetit. Siriuksen valmentaja on todella iloinen joukkueen menestyksestä.
Jyväskylän Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa, yllättäen vakiintuneen kärkikolmikon. Joukkue keräsi yhteispisteet 56.300, kun taas hopeaa sai OVO Team ja pronssia Minetit. Siriuksen päävalmentaja Tarja Rasimus-Järvinen iloitsee joukkueen menestyksestä.
Jyväskylän Sirius yllätti voittamalla joukkuevoimistelun SM-kultaa. Joukkue keräsi yhteispisteitä 56.300, mikä riitti voittoon vakiintuneiden kärkijoukkueiden, kuten Minettien ja OVO Teamin, edelle. Päävalmentaja Tarja Rasimus-Järvinen iloitsee joukkueen saavutuksesta ja…
Jyväskylän Sirius voitti joukkuevoimistelun SM-kultaa, yllättäen vakiintuneen kärkikolmikon. Joukkue keräsi yhteispisteet 56.300, kun taas hopeaa sai OVO Team ja pronssia Minetit. Päävalmentaja Tarja Rasimus-Järvinen iloitsee joukkueen menestyksestä ja…
Jyväskylän Naisvoimistelijoiden edustusjoukkue Sirius saavutti sunnuntaina joukkuevoimistelun SM-kultamitalin. Voitto oli merkittävä saavutus joukkueelle ja nosti sen asemaa kilpailussa. Joukkueen esitys sai kiitosta tuomareilta ja yleisöltä.
Jyväskylän Naisvoimistelijat, Sirius, on johtanut joukkuevoimistelun SM-kisoja avauspäivän jälkeen. Joukkue sai alkukilpailussa pisteet 28,050. Toisena on Tampereen Sisuun Minetit ja kolmantena Olarin…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Sirius, #SMkisat
Euroviisuissa voiton vei Bulgaria kappaleellaan Bangaranga, joka sai 516 pistettä. Suomi, ennakkosuosikki Linda Lampeniuksen ja Pete Parkkosen kappaleella Liekinheitin, jäi kuudenneksi. Sosiaalisessa…
Kulttuuri
Suomi ei voittanut Euroviisuja, vaikka oli ennakkosuosikki. Tunnelma Helsingin Herculeksessa latistui, kun pisteidenlasku paljasti, ettei Suomi saanut tarpeeksi pisteitä. Voitto meni lopulta…
Kulttuuri
Suomi on Euroviisuissa viidentenä ennen yleisöäänten laskemista. Raatipisteissä Bulgaria, Australia, Tanska ja Ranska ovat edellä. Suomen esityksen voiton todennäköisyys on noussut finaaliesityksen…
Kulttuuri
Rytmisen voimistelun ja joukkuevoimistelun SM-kilpailuissa Lia Kallio voitti 4-ottelun. Kallion voittoa seurasi Emmi Piiroinen ja Anastasia Rogozhina. Joukkuevoimistelussa voiton vei Sirius, jota…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Joukkuevoimistelu
Euroviisuissa voiton vei Bulgaria, joka sai yhteensä 516 pistettä. Toiseksi sijoittui Israel 343 pisteellä ja kolmanneksi Romania 296 pisteellä. Suomi päätyi kuudenneksi…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.