Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hannover 96:n mahdollisuudet nousta Bundesliigaan päättyivät Saksan 2. Bundesliigan päätöskierroksella, kun joukkue pelasi 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan. Suomalaispelaaja Benjamin Källman seurasi ottelua vaihtopenkiltä, ja Hannoverin johtoasema vaihtui tasapeliin 83. Minuutilla. Tämä tulos jätti Hannoverin neljänneksi sarjataulukossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hannover 96:n mahdollisuudet nousta Bundesliigaan päättyivät Saksan 2. Bundesliigan päätöskierroksella, kun joukkue pelasi 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan. Suomalaispelaaja Benjamin Källman seurasi ottelua vaihtopenkiltä, ja Hannoverin johtoasema vaihtui tasapeliin 83. Minuutilla. Tämä tulos jätti Hannoverin neljänneksi sarjataulukossa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 19:49, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hannoverin nousuhaaveet kariutuivat päätöskierroksella • Hannoverin nousuhaaveet kariutuivat päätöskierroksella • Hannoverin nousuhaaveet kariutuivat päätöskierroksella.
Hannover ei noussut Bundesliigaan
Hannover 96:n nousuhaaveet loppuivat Saksan 2. Bundesliigassa. Joukkue pelasi 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan päätöskierroksella. Benjamin Källman oli vaihtopenkillä koko ottelun. Hannover johti ottelua kahdesti, mutta tasoitus tuli 83. Minuutilla.
Hannover 96:n mahdollisuudet nousta Bundesliigaan päättyivät Saksan 2. Bundesliigan päätöskierroksella, kun joukkue pelasi 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan. Suomalaispelaaja Benjamin Källman seurasi ottelua vaihtopenkiltä, ja Hannoverin johtoasema vaihtui tasapeliin 83.…
Hannover 96:n mahdollisuudet nousta Bundesliigaan päättyivät 3–3-tasapeliin Nürnbergiä vastaan. Joukkue johti ottelua kahdesti, mutta menetti karsintapaikan viime hetkillä. Suomalaispelaaja Benjamin Källman seurasi ottelua vaihtopenkiltä.
Hannover 96:n mahdollisuudet nousta Bundesliigaan päättyivät 3–3-tasapeliin Nürnbergiä vastaan. Joukkue johti ottelua kahdesti, mutta viime hetken tasoitus pudotti sen neljänneksi. Suomalaispelaaja Benjamin Källman seurasi ottelun vaihtopenkiltä.
Benjamin Källmanin edustama Hannover 96 jäi ilman nousua Saksan Bundesliigaan. Joukkue pelasi päätöskierroksella 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan, mikä riitti vain neljänteen sijaan. Elversberg ja Paderborn voittivat omat ottelunsa, ja…
Hannover 96:n taistelu noususta Bundesliigaan päättyi pettymykseen, kun joukkue jäi neljänneksi 2. Bundesliigassa. Elversberg ja Paderborn voittivat omat ottelunsa, mikä varmisti heidän nousunsa. Benjamin Källman ei pelannut ottelussa,…
Benjamin Källmanin edustama Hannover 96 jäi ilman nousua Saksan Bundesliigaan. Joukkue pelasi päätöskierroksella 3–3-tasapelin Nürnbergiä vastaan, mikä riitti vain neljänteen sijaan. Elversberg ja Paderborn voittivat omat ottelunsa ja…
Kaksi suomalaista pelaajaa, Naatan Skyttä ja Benjamin Källman, ovat ehdolla Saksan 2. Bundesliigan kauden parhaaksi pelaajaksi. Valinta tapahtuu fanien äänestyksellä sarjan sovelluksessa.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #BenjaminKällman, #Bundesliiga
Bayern München teki Bundesliigassa yhden kauden maaliennätyksen, kun se saavutti 122 maalia. Joukkue voitti viimeisessä ottelussaan Kölnin 5–1, ja Harry Kane teki…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Bundesliiga, #Jalkapallo
Chelsea on valinnut espanjalaisen Xabi Alonson uudeksi päävalmentajakseen nelivuotisella sopimuksella. Joukkueen kausi on ollut pettymys, ja Alonso tavoittelee seuran palauttamista mestaruuskantaan. Hänellä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
AC Oulu voitti Turun Palloseuran 1–0 miesten jalkapalloliigassa. Tämä oli TPS:lle kauden ensimmäinen tappio, vaikka joukkue oli aiemmin kerännyt kolme voittoa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Celtic varmisti Skotlannin mestaruuden voittamalla Heartsin 3–1 ratkaisuottelussa. Ottelussa nähtiin suurta draamaa, kun Hearts siirtyi johtoon, mutta Celtic nousi tasoihin ja voitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.