Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kolme suomalaista sukeltajaa on Malediiveilla etsimässä turman uhreja. Asiantuntijan mukaan alue ei ole tunnettu luolasukelluskohteena. Suomalaiset sukeltajat ovat kuitenkin saavuttaneet mainetta kansainvälisesti viime vuosina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kolme suomalaista sukeltajaa on Malediiveilla etsimässä turman uhreja. Asiantuntijan mukaan alue ei ole tunnettu luolasukelluskohteena. Suomalaiset sukeltajat ovat kuitenkin saavuttaneet mainetta kansainvälisesti viime vuosina.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 19:31, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolme suomalaista sukeltajaa etsii uhreja.
Sukeltajat etsivät uhreja Malediiveilla
Kolme suomalaista sukeltajaa etsii uhreja Malediivien onnettomuudesta. Alue ei ole tunnettu luolasukelluskohteena. Suomalaiset sukeltajat ovat kuitenkin tunnettuja ympäri maailmaa. He ovat saaneet mainetta viimeisten 10–15 vuoden aikana.
Kolme suomalaista sukeltajaa on Malediiveilla etsimässä turman uhreja. Asiantuntijan mukaan alue ei ole tunnettu luolasukelluskohteena. Suomalaiset sukeltajat ovat kuitenkin saavuttaneet mainetta kansainvälisesti viime vuosina.
Kolme suomalaista sukeltajaa on mukana pelastusoperaatiossa Malediiveilla, jossa on tapahtunut traaginen sukellusonnettomuus. Heidän asiantuntemuksensa syvä- ja luolasukelluksessa on tärkeää ruumiiden etsinnässä vaativissa…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Malediivit
Pohjois-Italian Modenassa auto ajoi väkijoukkoon, ja useita ihmisiä loukkaantui. Pormestarin mukaan seitsemän henkilöä sai vammoja, joista kaksi vakavasti. Kuljettaja poistui autosta veitsi…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava junatörmäys, jossa juna törmäsi bussiin. Törmäyksen seurauksena ainakin kahdeksan ihmistä kuoli, kaikki bussissa olleita. Onnettomuus sytytti myös muita…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Malediiveilla tapahtuneessa sukellusonnettomuudessa on kuollut kuusi henkilöä, mukaan lukien äiti ja tytär. Menehtyneet olivat yhteydessä Genovan yliopistoon, ja yksi ruumis on löydetty…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Malediivit, #Onnettomuus
Latviassa on annettu vaaratiedote mahdollisesta uhasta ilmatilassa. Tiedote on lähetetty muun muassa matkapuhelimiin, ja Latvian asevoimat ilmoittavat Naton koneiden olevan valmiustilassa.
Ulkomaat
Felicien Kabuga, yksi Ruandan kansanmurhan epäillyistä, on kuollut Haagissa. Hänet pidätettiin vuonna 2020 ja hänen oikeudenkäyntinsä alkoi syksyllä 2022, mutta se lykättiin…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.