Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Härmässä järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa voittajaksi nousi Korneelius Hannu Torvisen ohjastamana. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta hevosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Härmässä järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa voittajaksi nousi Korneelius Hannu Torvisen ohjastamana. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta hevosta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 16:07, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Härmässä julkaistu • Ravituloksia Härmässä.
Ravitulokset Härmässä julkaistu
Härmässä oli ravikilpailut, joissa voitti Korneelius. Sen ohjasti Hannu Torvinen. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli neljä parasta hevosta.
Härmässä järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa voittajaksi nousi Korneelius Hannu Torvisen ohjastamana. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta hevosta.
Härmässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita kilpailuja eri ponilähdöissä ja hevoslähdöissä. Voittajina erottuivat muun muassa Felix Felicis ja Mountain Wolverine. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä ja tiukkoja kisoja.
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Lappeenrannassa järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa Vuaran Taru voitti 35,1 sekunnin ajalla. Toiseksi sijoittui Harjan Merirosvo ja kolmanneksi Maisariina. Kilpailu oli 2100 metrin mittainen.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kari Alapekkalalla on hyvät mahdollisuudet menestyä maanantai-illan raveissa Torniossa. Valmentaja odottaa illan Toto4-kohteista erityisesti hyviä tuloksia, sillä kausi on alkanut erinomaisesti. Alapekkalalla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Diva Ek voitti Finlandia-Ajon Vermossa, ja Alessandro Gocciadoro nousi tapahtuman keskiöön. Ruotsalainen Mellby Knekt aloitti kilpailun johtajana, mutta Diva Ek kiri voittoon…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.